Beantwoord

tv anywhere vis chromecast werkt niet meer



Toon eerste reactie

52 reacties

Reputatie 7

Hi @Nanc000, perfect! Zojuist heb ook jij een mail gehad met daarin de bevestiging dat jouw gegevens zijn doorgezet. Ik houd jullie hier op de hoogte!

Hi @Frank Hermens@RgmTah@Rob62 en @Nanc000, hartstikke goed dat ook jullie dit aangeven! 💪

Ik kan jullie gelukkig laten weten dat de technische dienst dit issue al heeft opgepikt en erg druk bezig is met de oplossing. Mijn collega's hebben echter wel gevraagd of we nog extra voorbeelden kunnen doorzetten. Ik ontvang dan ook graag de volgende informatie van jullie:

  • Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk? ja
  • Met welk apparaat probeer je te casten?  Telefoon
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat? Android 11 Versie ColorOS 11.1 (denk ik, ik weet niet zeker of dat de versie is.)
  • Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom. Ja
  • Naar welk apparaat probeer je te casten? Chromecast
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie? Merk is Google geloof ik (er staat een G op dus volgens mij google)
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast? Versie Cast = 1.56.291998
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem? weet ik niet meer precies, volgens mij ongeveer 5 dagen geleden.

Bedankt voor de medewerking! Ik houd het onderzoek de komende tijd goed in de gaten en laat het weten als er nieuws is. Excuses voor het ongemak! 

Hoi Lisa,

zie bovenstaand de antwoorden in het rood.

Mvg,

Frank

 

@Lisa ik kan weer streamen, heb hier niets bijzonders voor hoeven te doen

Reputatie 7

Hi @Frank Hermens, hartstikke fijn dat je dit kon doorzetten - dankjewel! Zojuist heb ik ook jouw informatie doorgezet en hier heb je net ook een mail over gekregen te bevestiging. 

Wat een top nieuws @RgmTah! Dankjewel voor het melden. Geldt dit ook voor de rest of ervaren jullie nog steeds hetzelfde probleem als de afgelopen dagen? 

Kreeg vandaag een update van de t mobile  tv anywhere app. Na deze update functioneerde de app in combinatie met de chromecast weer.

Probleem dus opgelost.

Bedankt 

Geen update gehad en werkt ook nog niet, weer melding no content to cast terwijl ik toch een programma afspeel. Heb tot vrijdag te beslissen of bij t mobile blijf daarna jaar aan deze ellende vast straks. 

Reputatie 7

Hi @Rob62, wat super om te lezen! Hartstikke goed dat je dit aangeeft, dankjewel. Veel kijk-plezier!

Hi @Nanc000, heel goed dat je dit laat weten! Ik ben nog in afwachting van een update omtrent het onderzoek. Ik hoop dat ik snel kan mededelen dat de oplossing voor iedereen nabij is. 

Zou wel leuk zijn als het casten naar tv gewoon werkt anders heb ik niks aan tmobile tv

.dus toch maar gewoon even repareren

Reputatie 7

Hi allemaal, graag wil ik aangeven wat ik vanochtend van mijn collega's heb doorgekregen omtrent het onderzoek! De leverancier heeft in de voorbeelden gezien dat het casten niet goed gaat, omdat de verbinding tussen smartphone en Chromecast niet op een normale manier tot stand is gekomen. Er wordt nu dan ook verder onderzoek gedaan wat daarvan de oorzaak is en ik hoop hier snel meer over te horen. Merci voor jullie geduld! ❤

Hi @ervd2002, yes - we doen ons uiterste best om dit issue aan te pakken! Mijn collega's vragen nog steeds om extra voorbeelden. Mocht jij in de gelegenheid zijn om onderstaande informatie met mij te delen, dan zou dat super zijn:

  • Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk? 
  • Met welk apparaat probeer je te casten? 
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat? 
  • Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom.
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

Thanks voor de moeite!

Hi allemaal, graag wil ik aangeven wat ik vanochtend van mijn collega's heb doorgekregen omtrent het onderzoek! De leverancier heeft in de voorbeeldn gezien dat het casten niet goed gaat, omdat de verbinding tussen smartphone en Chromecast niet op een normale manier tot stand is gekomen. Er wordt nu dan ook verder onderzoek gedaan wat daarvan de oorzaak is en ik hoop hier snel meer over te horen. Merci voor jullie geduld! ❤

Hi @ervd2002, yes - we doen ons uiterste best om dit issue aan te pakken! Mijn collega's vragen nog steeds om extra voorbeelden. Mocht jij in de gelegenheid zijn om onderstaande informatie met mij te delen, dan zou dat super zijn:

  • Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk?  ja
  • Met welk apparaat probeer je te casten? Telefoon Samsung S21FE
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat?  12
  • Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens
  • herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom. Dinsdag nieuw ingesteld, toen werkte het. Woensdag opeens niet meer, met die melding over geen content en draw over apps
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie? Chromecast 2 op extern aan samsung tv
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

Thanks voor de moeite!

 

Reputatie 7

Hi @ervd2002, dankjewel voor de snelle reactie! Zojuist heb ik van mijn collega's doorgekregen dat zij net weer zonder problemen konden casten. Kun je aangeven of dit bij jou ook het geval is? We zijn namelijk nog in afwachting van de leverancier, maar ik duim dat het euvel voor iedereen is opgelost.

Nee hoor werkt nog steeds niet 

Deze Melding op tv gaat na een tijdje weg en dan in de app..er ging iets mis..

Reputatie 7

Hi @ervd2002, dankjewel voor het doorgeven! Ik heb dit meteen laten weten aan mijn collega's. We hopen snel een update binnen te krijgen van de leverancier. 

Hallo Lisa,

Net geprobeerd en werkt zowaar. Al enig idee waar het aan lag? Iedergeval bedankt ook aan tech team 

Gr. Nancy

Reputatie 7

Hi @Nanc000, ik ben super blij om dit te lezen! Dankjewel voor het doorgeven. Deze vraag heb ik nog uit staan bij mijn collega's. Zodra ik dit doorkrijg, dan laat ik het weten. Veel kijk-plezier! 

Hi @ervd2002, is het inmiddels bij jou ook weer mogelijk om te casten? Ik heb vanochtend doorgekregen van het TV-team dat dit euvel inmiddels opgelost zou moeten zijn, dus als het bij jou nog steeds niet werkt dan ga ik daar meteen achteraan. Ik hoor het graag van je, merci. 

Ik hoor ook heel graag of jullie ook weer probleemvrij zijn @Menita1812, @Tasro en @Frank Hermens. Kunnen jullie hier kort bij mij op terugkomen? Ik wil namelijk zeker weten of dit voor iedereen is opgelost! 😊 

Hi @Nanc000, ik ben super blij om dit te lezen! Dankjewel voor het doorgeven. Deze vraag heb ik nog uit staan bij mijn collega's. Zodra ik dit doorkrijg, dan laat ik het weten. Veel kijk-plezier! 

Hi @ervd2002, is het inmiddels bij jou ook weer mogelijk om te casten? Ik heb vanochtend doorgekregen van het TV-team dat dit euvel inmiddels opgelost zou moeten zijn, dus als het bij jou nog steeds niet werkt dan ga ik daar meteen achteraan. Ik hoor het graag van je, merci. 

Ik hoor ook heel graag of jullie ook weer probleemvrij zijn @Menita1812@Tasro en @Frank Hermens. Kunnen jullie hier kort bij mij op terugkomen? Ik wil namelijk zeker weten of dit voor iedereen is opgelost! 😊 

Hallo Lisa,

Het is een beetje vreemd, gister lukte het wel om vanaf mijn mobile te casten maar niet vanaf het mobile van mijn vriendin. Dan kreeg ze de zelfde melding. Ik zal vanavond eens kijken of opnieuw instaleren van de app helpt.

Reputatie 7

Hi @Frank Hermens, dat is inderdaad gek zeg! Super als je het vanavond nog eens zou willen proberen. We willen het namelijk voor iedereen gefixt hebben. Merci! 

Hi @Frank Hermens, dat is inderdaad gek zeg! Super als je het vanavond nog eens zou willen proberen. We willen het namelijk voor iedereen gefixt hebben. Merci! 

Hallo Lisa, het lijkt nu wel te werken. bedankt voor de genomen moeite.

mvg Frank

Reputatie 7

Hi @Frank Hermens, helemaal perfect! Heel graag gedaan en dankjewel voor het melden. Maak er een fijne dag van!

Hi,

Nieuwe klant hier. Nadat ik de afgelopen twee weken zonder problemen tv kon kijken via de app op mijn Chromecast met Google tv lukt dat vandaag niet meer. Ik krijg, net als de mensen hierboven, de melding "er gaat iets mis". Casten vanaf mijn mobiel naar de chromecast werkt wel, maar dat ik voor mijn kinderen geen optie.

Al bekend hoe dit opgelost moet worden?

Gr 

 

  • Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk? Ja
  • Met welk apparaat probeer je te casten? Geen problemen, dus niet relevant.
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat? Nvt
  • Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom. Ja, herstart, van stroom en cache verwijderd. Geen verschil.
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie? Chromecast with Google tv 4K
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast? Eindigt op 9082754
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Sinds vanochtend, verder werken alle apps en geen problemen met streamen.
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SvenSt, ervaar je dit probleem nog steeds? Ik heb gelezen dat er een aantal meldingen was omtrent TV Anywhere maar dat het gros nu afgemeld is gelukkig.

Hoi @SvenSt, ervaar je dit probleem nog steeds? Ik heb gelezen dat er een aantal meldingen was omtrent TV Anywhere maar dat het gros nu afgemeld is gelukkig.

Hoi Jason,

Het is tot nu toe tweemaal gebeurd en de enige oplossing is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dus ja, ik kan het oplossen, maar ideaal is het niet.

Tevens heb ik erg vaak dat de audio niet synchroon loopt. Dit zal ik in een ander topic wel aankaarten.

 

Reputatie 7

Hi @SvenSt, dankjewel voor de aanvulling! Het is niet de bedoeling om hier de App voor te blijven verwijderen. Ik wil dan ook graag jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst, zodat er een permanente oplossing voor gevonden kan worden. De technische dienst kan dit uitpluizen als alle bovenstaande informatie compleet is. Kun je dan ook nog terugkomen op de onderstaande vragen? 

  • Met welk apparaat probeer je te casten? 
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat?

Dan kan ik hiervoor aankloppen bij mijn collega's. Heel goed dat je daarnaast ook in een ander topic aan de bel hebt getrokken omtrent het beeld en geluid dat niet synchroon lopen. Daar gaan we je ook zo snel mogelijk mee verder helpen! 🍀

Hi @SvenSt, dankjewel voor de aanvulling! Het is niet de bedoeling om hier de App voor te blijven verwijderen. Ik wil dan ook graag jouw gegevens doorzetten naar onze technische dienst, zodat er een permanente oplossing voor gevonden kan worden. De technische dienst kan dit uitpluizen als alle bovenstaande informatie compleet is. Kun je dan ook nog terugkomen op de onderstaande vragen? 

  • Met welk apparaat probeer je te casten? 
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat?

Dan kan ik hiervoor aankloppen bij mijn collega's. Heel goed dat je daarnaast ook in een ander topic aan de bel hebt getrokken omtrent het beeld en geluid dat niet synchroon lopen. Daar gaan we je ook zo snel mogelijk mee verder helpen! 🍀

Hi Lisa,

Apparaat is een Pixel 7, maar even voor de duidelijkheid casten werkt dus prima. Alleen de app op de Chromecast zelf geeft problemen. Android versie van mijn telefoon is Android 13.

Reputatie 7

Hi @SvenSt, dankjewel voor de aanvulling! Excuus, ik begreep 'm inderdaad anders. Ter dubbelcheck: via de app op jouw Chromecast met Google TV lukt het dus niet meer om tv te kijken en ontvang je de melding ‘er gaat iets mis'. Zo klopt het helemaal, toch? 

Reageer