Skip to main content

Beste software/webdeveloppers, 

 

Kunnen jullie de knop “TV-Gids” niet opnemen in de balk boven?

Bijvoorbeeld voor het zoekvenster. 

Dat zou een stuk handiger zijn. 

 

 

@tazznl Dank je wel voor de suggestie! We zijn continue bezig om onze app te verbeteren. Dit wil ik dan ook zeker voor jou toevoegen aan ons wensenlijstje. Mocht je zelf verder nog andere wensen of suggesties hebben, voel je vrij om dit in dit topic met ons te delen: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community


Beste software/webdeveloppers, 

 

Kunnen jullie de knop “TV-Gids” niet opnemen in de balk boven?

Bijvoorbeeld voor het zoekvenster. 

Dat zou een stuk handiger zijn. 

 

 

Beste het gaat niet over de app maar over t-mobiletv.nl site. Dus het kijken via webpage. Dat zou handig zijn. 


Ik merk dat ik het erg vervelend vind dat het seizoen en de aflevering niet erbij staat als je op info kijkt of in de tv gids. . Programmas worden zo vaak herhaald en regelmatig zit ik dan weer naar een herhaling te kijken omdat niet wordt aangegeven welk seizoen of aflevering het is.

Kleine moeite groot plezier? 


Hey @Frikandel speciaal, welkom op onze Community!

Hier kunnen wij op dit moment niks aan veranderen. Dit verschilt per zender en programma. De informatie wordt aan ons geleverd en als we het volledig aangeleverd krijgen zul je het erbij zien staan. Krijgen we dat niet? Dan kunnen wij het niet laten zien. Dit is inderdaad een wens van meerdere klanten en we zijn hiermee bezig om dit zo goed mogelijk te krijgen dat alles erbij vermeld staat! 


Reageer