Skip to main content

TV Anywhere: RTL en Eurosport haperen bij het gebruik TV anywhere app in Landscape

Telefoon OPPO A74 

Hoi @Akbert-11, van harte welkom op de Community!

Werkt het op andere apparaten wel zonder haperingen? Heb je dit probleem enkel op RTL en Eurosport? Hoe zit het met de webversie van TV Anywhere, heb je daar dezelfde problemen mee? 

Vaak werkt het om de app volledig te verwijderen, opnieuw te downloaden en te installeren. Dit geeft vaak het nodige zetje in de rug zodat alle bugs eruit zijn.

 


Ja, het werkt overal op alle apparaten. Voor zover ik weet in ieder geval op RTL7, Eurosport 1 en ESPN. NPO-zenders gaat goed.

 

Verwijderen zonder of na fabrieksreset  helpt ook niet.


Hi @Akbert-11, dankjewel voor de snelle aanvulling! Top dat je de tip van Jason hebt geprobeerd, al had ik natuurlijk gehoopt dat dit het probleem zou oplossen. Ik help je dan ook graag verder. Gebruik jij de TV Anywhere App via de wifi van T-Mobile Thuis of maak jij gebruik van het mobiele netwerk tijdens het kijken?

Als streamen in hoge beeldkwaliteit ingeschakeld is, kan het zijn dat er geen/slecht beeld is omdat er niet voldoende capaciteit op de netwerkverbinding zit. Ik wil dan ook controleren wat er gebeurt als jij dit uitzet. Dit doe je als volgt in de App:

  1. Open een willekeurig programma
  2. Klik op het tandwieltje rechtsonderin
  3. Hier kan de klant de beeldkwaliteit instellen

Standaard is dit 'Auto'. Is het iets anders, dan mag je 'Auto' selecteren en de App opnieuw opstarten. Heeft dit geholpen?

Bedoel jij trouwens dat het op de andere apparaten wel werkt zonder problemen? Werkt het bijvoorbeeld wel goed op een andere telefoon op hetzelfde netwerk?

Als je hier op terug zou kunnen komen, dan zou dat super zijn. Dan kan ik vervolgens weer verder voor je aan de slag, want ik wil dit fixen! 💪


Dag Lisa,

  • Al wat jij hierboven beschreef had ik al tevergeefs geprobeerd….sorry. 
  • De T-Mobile tv Anywhere app werkt, wat dit betreft, wel op mijn ‘oude’ Samsung J5 (2016)
    op dezelfde netwerken (van mij thuis zowel als van T-Mobile in de winkel).

Maaaarrrr:

Heb dit intussen ook bij Oppo aangekaart.

Zij hebben vanmorgen andere/oudere besturingssoftware geïnstalleerd en zeggen dat het nu opgelost is. Echter, het OS moet ik nu 2 maanden lang even niet updaten.

Bij terugkomst van de telefoon ga ik het natuurlijk meteen checken.

Doe je voordeel met deze info !

Fijne dag nog


Top en superbedankt voor het delen van jouw mooie update vanuit Oppo @Akbert-11, hier kunnen veel medestanders profijt van hebben dus dat is mooi meegenomen! 😁👍👍