Skip to main content

Is er een mogelijkheid om de T-Mobile TV Anywhere op een Chromecast Google TV te installeren.
Dus niet de T-Mobile TV app, maar de T-Mobile TV Anywhere app.

Zodat ik ‘standalone’ met mijn gegevens van T-Mobile Thuis direct vanaf de Chromecast af kan spelen.
Ik wil dus NIET casten/streamen naar de Chromecast.

Zijn er leden die dit werkend hebben gekregen?

Situatie:
Adres 1 - Thuis
T-Mobile Thuis abonnement 
2 Mobiele Sim Only abonnementen
1 Data Sim Only abonnement

Adres 2 - Chalet op vakantiepark (zonder vast/enuts voorziening)
Gebruik van bovengenoemd Data abonnement voor internet en streamen Netflix etc.
Hier wil ik dus rechtstreeks gebruik maken op de Chromecast van de T-Mobile TV Anywhere app (zonder inmengen van telefoon)

Ik wilde zojuist ook deze vraag stellen. In de winkel zei men dat dit kon. Maar ik zie nu, dat die app er niet is. Voor mij wel een ding. De tv box is geen optie en via smartphone oid is niet prettig. Wel vreemd, chromecast met Google tv word veel verkocht. Zo kijken wij ook Netflix ed.

Anders zie ik geen andere oplossing dan mijn bestelling weer te annuleren. 


Hi @niborbroekhuis en @MTJT, om antwoord te geven op je vraag: Nee, dit is niet mogelijk. Ik zal ook een kleine toelichting geven. De TV Anywhere App is alleen geschikt voor Mobiele Devices. De T-Mobile TV App is beschikbaar voor de Chromecast, dan hoef je niet te streamen vanaf je mobiel. Dit is echter wel alleen mogelijk vanaf het thuisnetwerk. Als je niet verbonden bent met ons netwerk, is de enige optie om te streamen via de TV Anywhere App. Ik hoop jullie zo wat meer duidelijkheid gegeven te hebben, zo niet? We hebben een eigen topic gemaakt voor beide apps, hier staat alles in wat je moet weten. Lees hier:  

 

 

Als er nog meer vragen zijn, stel ze gerust!


Tommie, dank je wel voor je duidelijke antwoord. Ik denk dat ik op het verkeerde been gezet ben door iemand. Nu ik mij wat meer verdiept heb in de apps, begrijp ik, dat de tv app voor vaste apparatuur geschikt is en iets uitgebreider. De anywhere app is dan  voor mobiele apparaten. Dus ik kan met mijn chromecast met Google tv de app installeren en zonder dat ik hoef te casten vanaf een mobiel device tv kijken en zappen enzo?


@MTJT klopt als een bus! Houd er wel rekening mee dat de T-Mobile TV App wel alleen op je thuisnetwerk zal werken. Ik wens je nog veel kijkplezier!


heeft ODIDO plannen om TV anywhere op google chromecast te installeren??? 

waarom is het eigenlijk niet mogelijk om in de appstore google chtomecast de TV Anywhere app vrijtegeven?


Hi @kris1977, welkom op onze Community!

De Odido TV app moet wel te downloaden zijn op je Chromecast. Hier in dit topic wordt er alles over uitgelegd:  

 

 

Hopelijk kom je er nu uit, zo niet? Trek dan nog een keer aan de bel, we helpen je graag!


Reageer