Sinds recente update kan ik bij TV Anywhere niet meer alles zien, want er staat een slotje bij het programma. Dit was eerder niet.
nu bijvoorbeeld bij npo1 en npo2 ook, bijvoorbeeld in de armen van Morpeus vanavond op npo 2. Het gekke is dat ik het wel kan opnemen!
eergisteren wilde ik op NPO1extra kijken naar Vera, maar een slotje. Tik ik er op dan krijg ik de mededeling: Je hebt geen rechten deze zender te bekijken.
andere programmaâs op NPO1Extra kan ik wĂšl zien, maar bij sommige programmaâs staat er een slotje.
vanmiddag drie kwartier aan de telefoon met klantenservice (exclusief de wachttijd van 13 minuten) en die zou de TV box resetten. Hielp niets, sterker, nu zag ik het ook bij npo1 en npo2. Grrr.!
hoe dit op te lossen?
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi @hapipiko, je kunt de leeftijdsrestricties wijzigen in het adminprofiel:
Ga naar het Account-menu
Druk op de menu-knop op je afstandsbediening om het TV-menu te openen. Ga dan naar de categorie 'Account' met de pijltjestoetsen van je afstandsbediening.
Tip: Voor ieder Kijkprofiel kun je andere instellingen kiezen voor het Kinderslot. Heb je bijvoorbeeld meerdere kinderen van verschillende leeftijden? Maak voor ieder kind een Kijkprofiel aan en pas de leeftijdsrestrictie aan per profiel.
Kies 'Mijn zenders'
Ga naar 'Mijn zenders' met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening.
Druk op 'OK'.
Selecteer de zender
Kies de zender die je wilt vergrendelen of ontgrendelen met het Kinderslot.
Druk op 'OK'
Het is gelukt! De gekozen zender is nu vergrendeld of ontgrendeld. In de TV-gids en Mini-gids zie je een icoon van een slot achter het logo van de zender en de programmanaam.
Wanneer je een zender wilt ontgrendelen, moet je dit bevestigen met je TV-pincode. Ben je je TV-pincode vergeten? Je TV-inloggegevens vind je in: My T-Mobile Thuis.
Als je er toch niet helemaal uitkomt, check dan de uitgebreide uitleg op de volgende pagina: Kinderslot T-Mobile TV.
met TV Anywhere loopt het wel vreemd: nu moest ik bij starten van de app ineens een profiel kiezen en inloggen met een code.
bij controle van de opnames in mijn account zag ik nu âin de armen van Morpheusâ erbij staan, die had gisteren een slotje, maar kon wel worden opgenomen. Toen ik er op klikte kreeg ik de melding dat het programma vergrendeld was en dat ik de TV pincode moest invoeren. Dat heb ik gedaan en kan het programma bekijkenâŠ
ik weet niet wat er nu allemaal speelt bij T-Mobile, maar het is wel vreemd en omslachtig zo.
Hoi @hapipiko, je kunt de leeftijdsrestricties wijzigen in het adminprofiel:
Ga naar het Account-menu
Druk op de menu-knop op je afstandsbediening om het TV-menu te openen. Ga dan naar de categorie 'Account' met de pijltjestoetsen van je afstandsbediening.
Tip: Voor ieder Kijkprofiel kun je andere instellingen kiezen voor het Kinderslot. Heb je bijvoorbeeld meerdere kinderen van verschillende leeftijden? Maak voor ieder kind een Kijkprofiel aan en pas de leeftijdsrestrictie aan per profiel.
Kies 'Mijn zenders'
Ga naar 'Mijn zenders' met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening.
Druk op 'OK'.
Selecteer de zender
Kies de zender die je wilt vergrendelen of ontgrendelen met het Kinderslot.
Druk op 'OK'
Het is gelukt! De gekozen zender is nu vergrendeld of ontgrendeld. In de TV-gids en Mini-gids zie je een icoon van een slot achter het logo van de zender en de programmanaam.
Wanneer je een zender wilt ontgrendelen, moet je dit bevestigen met je TV-pincode. Ben je je TV-pincode vergeten? Je TV-inloggegevens vind je in: My T-Mobile Thuis.
Als je er toch niet helemaal uitkomt, check dan de uitgebreide uitleg op de volgende pagina: Kinderslot T-Mobile TV.
bedankt voor de tip: ik moest de leeftijdsgrens dus instellen in het menu op de TV.
dat heb ik nu gedaan (stond op Al en nu op 18).
terug naar mijn iPad > TV Anywhere...moest nu opnieuw inloggen, terwijl dat eigenlijk nooit moest.
bij mijn account staat nu bij leeftijd 18 jaar đ
als ik nu bij Op TV in de gids kijk zijn alle slotjes verdwenen!
bedankt voor deze tip , Jason!
wel jammer dat ik hier drie dagen mee bezig ben geweest, via Twitter, de Chatrobot, de telefoon (0800 0092) die allemaal niets opleverden maar wel heel veel tijd hebben gekost...en dat allemaal na de laatste update...misschien een verbeterpunt voor T-Mobile dat mensen die via Twitter en telefoon klantenservice verlenen ook e n i g e kennis hebben van TV Anywhere.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.