Skip to main content

Wij proberen op de nieuwste Chromecast in te loggen met de T-Mobile TV anywhere app.

 

Helaas blijven wij de melding krijgen dat het klantnummer en de pincode niet goed zijn.

Op onze Android smartphones werken de codes wel. 

 

Wij snappen er niets meer van.

 

Iemand hier ervaring mee?

Hallo @MarcoFr 

Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?


Heb ik op advies van de chat reeds geprobeerd, maar dat helpt niet.

 

Vreemde is dat het gisteren thuis goed werkte, maar vandaag op een andere locatie niet.

 

Heb geprobeerd om dmv een hotspot gebruik te maken van mijn T-Mobile 4G en de Chromecast verbinding te laten maken met deze hotspot. Helaas werkt dat ook niet.

 


Hoi @MarcoFr,

Welkom op de Community!

De Chomecast-app van T-Mobile TV werkt alleen op een vaste internetverbinding van T-Mobile voor thuis. Op andere verbindingen kun je gebruikmaken van de smartphone-apps of de browserversie.