Sinds kort werkt de app niet meer op mijn tablet. Soms wel geluid, maar geen beeld. Soms wel beeld en geluid, maar erg haperend.
Wat is er verandert?
Sinds kort werkt de app niet meer op mijn tablet. Soms wel geluid, maar geen beeld. Soms wel beeld en geluid, maar erg haperend.
Wat is er verandert?
Hi
Welkom op de Community en goed dat je ons op de hoogte brengt! Ik wil erg graag voor zorgen dat jouw kijkplezier wordt hersteld. Hiervoor vraag ik je graag om de volgende vragen te beantwoorden:
Ik ben benieuwd en hiermee kunnen wij op onderzoek uit!
Hallo Cal, Ik heb een LENOVO Tab M10 PLUS FHD 4GB 64GB. Draait op android 10. De app heb ik al meerdere keren opnieuw geinstalleerd. Andere apps als youtube en netflix werken prima. Hoop dat je het kan vinden.
. |
Hoi
Dank je wel voor de gegevens! Ter aanvulling ben ik nog heel benieuwd welke resolutie het scherm heeft. Met deze extra gegevens kan ik er dan voor zorgen dat de technische jongens gaan kijken naar het probleem. Ik hoor het graag!
Beste Boris,
Het is een fhd tablet. De resolutie is dan ook full hd.
Omdat het probleem zich enkel voordoet op jouw tablet en er verder op andere apparaten met deze versie geen problemen spelen, pakken we dit op individueel niveau op.
Zit er enige regelmaat in de frequentie waarin het issue zich voordoet? Is er een bepaald patroon te herkennen of gebeurt het geheel op willekeur?
Alvast bedankt voor je medewerking!
Het gebeurt continu bij het gebruik. Ik heb ook vernomen via andere kanalen, dat ik niet de enige gebruiker met dit probleem ben. De oplossing heb ik echter nog niet vernomen. Waarom hapert het geluid bij het gebruik can de app op mijn tablet en niet op mijn gsm?
Goedemorgen
Tablet is voldoende. Vermoedelijk ligt het aan de wifi. Signaal is niet sterk genoeg om de full hd resolutie te ondersteunen. Bij gewone hd werkt de tablet wel.
Kun je me laten weten of dit de oplossing is?
1080p
Dit is kwalitatief het hoogst beschikbare video signaal voor HD televisies. Net als bij 1080i is het beeld opgebouwd uit 1080 vertikale lijnen en 1920 horizontale lijnen. Maar het verschil zit in de “p” wat de afkorting is voor ‘progressive scan’. De Nederlandse vertaling hiervoor is ‘volledige beeldtechniek’ wat inhoudt dat per beeldwissel alle lijnen van het scherm benut worden, en er een optimale gebruik wordt gemaakt van de pixels. 1080p wordt door de leveranciers van HDTV’s ook wel “Full High Definition”, “Full-HD” of “True High Definition” genoemd. 1080p is de hoogste kwaliteit die als standaard geldt bij het digitaal opnemen films.
1080i
1080i is een standaard video signaal voor HD televisies. Het beeld is hierbij opgebouwd uit 1080 vertikale lijnen met 1920 beeldpunten per lijn. De ‘i’ staat voor interlaced, dit wil zeggen dat deze standaard gebruik maakt van de ‘halve beeldtechniek.’ De vertikale beeldlijnen worden per beeldwissel steeds om en om benut. Dus hoewel 1080i meer beeldlijnen bezit, benut deze effectief per beeldwissel de helft van de pixels op de beeldlijn. Om die reden is het verschil tussen 1080i en 720p niet bijzonder groot. Verschil is wel dat de halve beeldtechniek (interlaced) twee maal minder bandbreedte inneemt dan de volledige beeldtechniek (progressive scan).
Bron: Wat is het verschil tussen 1080i en 1080p?
Beste Jason,
Dank voor je reactie. Dat is inderdaad de oplossing. Die had ik zelf ook zojuist ontdekt. Ik ga op zoek naar de instellingen om die standaard op 1080 te plaatsen.
Lekker bezig en grote klasse dat je dit zelf ondervonden hebt, jij hebt je uitstekend verdiept in de situatie! Excuses dat ik hier niet eerder op gekomen ben. Ik heb overigens in de handleiding gekeken, maar kom daar geen resolutie instellingen tegen, wellicht kun je dit via het menu instellen.
In de tussentijd ga ik verder op zoek naar de juiste instellingen!
Ook hier werkt TV Anywhere niet op tabblet Lenovo P11 plus
Na opstarten verschijnt bijna direct app stoppen, dit is overigens niet de 1ste keer dat dit gebeurt bij T mobile, soms weer maanden wachten op nieuwe update alvorens dit gaat werken
Zal dus weer spannend worden of we op vakantie tv kunnen kijken ? Wel de volle mep voor je abbo blijven betalen
Misschien toch maar eens gaan kijken voor een andere provider aangezien zij dit blijkbaar maar niet onder controle kunnen krijgen
Ik heb ontdekt dat bij mij de app op de tablet alleen direct werkt als ik de tablet op z'n kant zet.
Dan laadt de app direct
hardy
Heel, Heel hartelijk dank, werkt inderdaad
We kunnen tv kijken op vakantie, toch wel vreemd dat T Mobile niet deze oplossing kan bieden ?
Ik heb zelfs meerdere mallen gebeld. Krijg niet eens een goede reactie. Ben dit niet gewend van tmobile
Maar ben blij dat het bij jou ook werkt
Het ging per ongeluk
Ja ik heb ook meermaals contact proberen te leggen, maar geen reactie
Hi allemaal, ontzettend bedankt dat jullie in dit topic hebben aangeklopt! Ik heb dit issue ook besproken met onze tv-specialisten, want ik wil dat niemand hinder ondervindt in de App. Graag hoor ik of jullie ook problemen ervaren met andere Apps op de tablet of is het enkel met de TV Anywhere App? Alle credits naar jou voor het aangeven van deze oplossing
Voor iedereen bij wie het speelt en het nog niet heeft geprobeerd: door de TV Anywhere App op de tablet direct in landscape modus te starten, ervaar je geen problemen. Mocht dit bij iemand niet werken, laat het dan zeker even weten.
Heb een Lenovo yoga tablet van 8 maanden oud en tv anywhere app een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar krijg geen tv programma's om te kijken. Op mijn Samsung A52S werkt het prima, allebei op de WiFi. Wat kan ik doen om tv te kijken op mijn tablet?
Beste Gittha
Ik ga proberen je te helpen,
Bij mij was het zo, dat tv anywhere wel deed opstarten maar direct weer afsloot zonder dat ik iets kon zien
Wat moet je doen
Raar maar waar je zult zien dat vervolgens tv anywhere normaal werkt op je Lenovo tabblet
Veel succes en laat even weten of het is gelukt
Hallo. Allemaal al geprobeerd maar werkt niet. Krijg wel beeld etc maar geen programma's . Speelt niets af behalve Nederland 1. Heel vreemd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.