Graag reactie
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je probeert te doen.
Probeer je een settopbox in gebruik te nemen en krijg je een foutmelding ?
Dit komt wel eens voor bij een settopbox met harddisk recorder. T-Mobile kan dit dan op afstand oplossen. (zolang je de box aangesloten laat.)
of wil je de T-Mobile TVAnywhere app te gebruiken op een mobiel apparaat ?
Dan moet je een WiFi verbinding hebben op het T-Mobile Thuis netwerk
Dank voor je reactie, het laatste is idd wat ik probeer te doen, gewoon thuis, via wifi tv kijken op mijn iPhone.
Zou toch moeten kunnen?
Zou je het eens kunnen proberen je mobiele data uit te zetten ? zo weet je zeker dat de wifi gebruikt word.
Ik ben bang dat je even moet wachten op een moderator van T-Mobile die even kan kijken wat er precies mis gaat.
Die app zou natuurlijk gewoon moeten werken. In dit topic over de TV app staan alle mogelijke problemen die je kunt hebben met de app. Kun je die punten eens nalopen? Kom je er niet uit, dan help ik je hier graag verder!
Zeer slechte Wi-Fi al een paar dagen
Alles geprobeerd stekkers eruit etc. Werkt soms helemaal niet
Hey
Nou daar gaan we iets aan doen! Kun je mij beschrijven welke stappen je exact hebt doorlopen? Hoe meer we weten, hoe sneller we je te hulp kunnen schieten. Werkt je bekabelde verbinding wel naar behoren? Ook ben ik benieuwd of je langzame of wegvallende Wifi ervaart. In dit topic kun je heeeeel veel handige tips vinden waarmee je je Wifi signaal van een upgrade kunt voorzien. Vooral het switchen van een kanaal kan al veel schelen!
AppleTV app werkt niet goed meer. Sinds 2 weken is het niet meer mogelijk om de ‘onlangs bekeken’ zenders terug te kijken. Ik krijg zwarte schermen met onderin de juiste programmanaam. De tijd staat echter altijd op 02:00 uur. Als ik de zender vervolgens probeer te selecteren blijft hij zoeken, maar er komt niets. Het vreemde is dat als ik zenders bekeken heb op de TV Anywhere app op mijn iMac, deze vervolgens wel terugkomen in de lijst van ‘onlangs bekeken’ op de AppleTV. Deze kan ik vervolgens ook gewoon selecteren (evt. begin gemist) en bekijken. Vreemd. Het heeft dus tot 2 weken terug altijd perfect gewerkt, maar nu dus in een keer niet meer. Heeft dit te maken met de uitrol van het nieuwe platform?
Hoi
Er zijn geen issues ontstaan met de AppleTV app wegens het uitrollen van ons nieuwe TV-platform. Je hebt de stappen vast al eens doorlopen, maar om alles uit te sluiten, wil ik je graag verzoeken onderstaande te checken:
Er lijkt iets mis te gaan in de koppeling tussen TV Anywhere en AppleTV. Het opnieuw installeren van de app zou dit moeten fixen. Laat me weten of dit werkt en anders kom ik er zo spoedig mogelijk op terug met extra hulptroepen!
Dank voor je reactie
Geen dank
Het probleem met ‘Verder Kijken’ is opgelost! De functie Onlangs bekeken is weer zichtbaar in de apps.
Ik heb dit ook even op Apple TV gecheckt. Ik zie onder het menu ‘TV Kijken’ bij mij ook een lijst van programma's staan onder ‘onlangs bekeken’.
Het klopt
Beste mensen,
Omdat er een nieuwe update is van tv anywhere app, had ik de oude app verwijderd van mijn ipad.Nu is mijn vraag ,hoe krijg ik de app weer terug op mijn ipad.? Misschien weet iemand raad?
Met vriendelijke groet,
H.van de Meent.
Welkom op de Community,dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T-Mobile mee,indien nodig reageren zij vanzelf.
Je zou het even kunnen proberen via het volgende linkje: Genieten van het nieuwe TV Anywhere
Als dit niet de oplossing is kun je het hier melden en dan pakt waarschijnlijk een medewerker het vanzelf op
Mijn telefoon moest 2 weken geleden terug naar de fabriek. Sinds ik hem terug heb opent de app op mijn telefoon niet meer. Ik heb hem er vervolgens van af gegooid en hem er opnieuw opgezet maar nog steeds doet hij het niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.