Blijf het vreemd vinden dat men zoveel storingen ervaart, heb net de app getest zelfs op de hoogste streaming stand HD, geen enkele hapering.
Ik moet wel bekennen dat er in mijn directe omgeving weinig WiFi gebruik is, en welke er zijn bevinden zich niet in de nabije buurt, verder is het modem in de kamer geplaatst, ik weet dat de meterkast welke bijna altijd wordt gebruikt de slechtste plaats is welke men kan bedenken.
Daarnaast vind ik DSL niet bepaald de beste techniek voor streaming van video, zich maar simpel gezegd om televisie te kijken, DSL is eigenlijk alleen geschikt voor wat surfen en mailen, ik zeg hier wel dat het een persoonlijke mening is.
Zoals BeMu hierboven al opmerkt loopt de verbinding van de TV app via je Wifi netwerk. Het probleem kan zich dus daarin bevinden. Merk je met andere toepassingen, zoals bijvoorbeeld Youtube, ook problemen?
Nee, met You Tube niet.
Maar het kan inderdaad wel met de WiFi te maken hebben.
Ik woon in een appartementen complex, en het modem zit in de centrale hal en dat is best wel een afstand.
Maar wel gek, dat you tube het wel goed doet.
Ja, er is iets meer informatie per seconde nodig om live TV te kijken. Je kunt je Wifi verbinding wel nog optimaliseren. Kijk hiervoor in ons Wifi oplossingen topic. Als het goed is moet het dan al een stuk beter werken. 🙂
Ik weet niet, hoe ik je een privebericht moet sturen, maar ik laat het eerst maar zo.
Op het moment gaat het wel en ik ben bang, Dat straks alles overhoop ligt.
Gaat lekker. Sinds het t-mobile is geworden werkt niet alleen de tv bediening traag. Tv kijken via de t mobile tv anywhere app is helemaal onmogelijk geworden. Haperingen in het beeld steeds opnieuw opstarten. Geen idee wat ze hebben aangepast maar het is zeker meer dan alleen de kleurstellingen.
Ik heb vorige week gebeld en geen concrete oplossing terug gekregen. Wat is de TV anywhere app een drama! In een uur 12 keer vast lopen. Terug moeten spoelen omdat het programma door loopt en bij de laatste 4 minuten loopt het vast en vervolgens zit ik ineens in het volgende programma en is het einde weg van wat ik aan het kijken was! Stoom komt uit mijn oren! Dat hadden we bij Vodafone nooit! En er is helemaal niets mis met onze WiFi instellingen. Wat een zooi...
Op dit moment is in ieder geval duidelijk dat er een issue is met onze TV Anywhere app in combinatie met iPhones en iPads. Dit staat in onderzoek. We hopen dat het snel opgelost zal zijn!
Op mijn iPad en iPhone heb ik nog steeds vaak bovenstaande probleem. Tijdens het TV kijken moet ik de applicatie wel 20-30x opnieuw starten per uur omdat hij telkens vastloopt. Enorm vervelend.
Wanneer wordt dit probleem voor iPhones en iPads nou eens opgelost?!
Ik kan al sinds Vodafone Thuis is overgenomen door Tmobile thuis niet meer fatsoenlijk tv kijken via de tv anywhere app!! Om de paar seconden stopt t beeld.
Ligt niet aan bereik: naast t modem staan maakt geen verschil
Ligt ook niet aan kanaal: kanaal wijzigen maakt ook geen verschil
Ik wil nu wel eens horen wanneer dit wordt opgelost. Als ik geen tv kan kijken op Mn mobiele apparaten stap ik liever over op een andere provider. Meer dan 4 maanden vind ik al eigenlijk veel te lang wachten op een oplossing.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.