TV Anywhere app Apple TV



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

103 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @robger888, naar aanleiding van jouw video en de aanpassingen vanuit de specialisten heb ik een aantal vragen:

-De leeftijd is nu op 18 gezet zodat je alle RTL-zenders zou moeten kunnen bekijken, kan dit?

-Welke appversie gebruik je? Is de laatste update van 14 december geïnstalleerd?

-Wat betreft de ESPN-zenders: mis je alle zenders hiervan?

-Je hebt ESPN Eredivisie geactiveerd, daarom mis je sowieso de kanalen waarop internationaal voetbal te zien is.

 

Reputatie 1

Goedemiddag @robger888, naar aanleiding van jouw video en de aanpassingen vanuit de specialisten heb ik een aantal vragen:

-De leeftijd is nu op 18 gezet zodat je alle RTL-zenders zou moeten kunnen bekijken, kan dit?

-Welke appversie gebruik je? Is de laatste update van 14 december geïnstalleerd?

-Wat betreft de ESPN-zenders: mis je alle zenders hiervan?

-Je hebt ESPN Eredivisie geactiveerd, daarom mis je sowieso de kanalen waarop internationaal voetbal te zien is.

 

Hallo Jason,

 

Zojuist even de door jou benoemde zaken doorgenomen. De app kan vanuit de AppStore niet verder worden bijgewerkt, automatische updates staan dan ook aan en ik ga er van uit dat de app naar de meest recente versie is ge-update.

 

Verder lijkt het er eerder op achteruit te zijn gegaan ten opzichte van vorige week, ESPN zenders (3 stuks) worden niet geladen, NPO en RTL zenders ook niet. Een van de weinige zenders die net werkte  van Comedy Central, maar slechts voor circa 5 seconden. Dan begint het welbekende laadsymbool (zoals ook in de video te zien) en krijg ik een 90001 of 90004 foutmelding.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robger888, hartelijk dank voor het terugkoppelen van de antwoorden! Ik geef het meteen door aan de specialisten zodat dit verder opgelost kan worden. 

Indien we elkaar niet meer spreken voor morgen: een prachtige, gezonde jaarwisseling toegewenst! 🎉💐

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robger888, vandaag of uiterlijk morgen zal er een workaround voor jou beschikbaar worden gemaakt. Ik hoop hier asap op terug te komen. Alsnog de allerbeste wensen toegewenst - het mag nog net! 

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: het is nog niet gelukt om de workaround in werkbare vorm te creëren. Onze specialisten hebben jouw case daarom beraadslaagd bij het overkoepelende technisch-orgaan en we wachten nu op een oplossing vanuit hen. 

Reputatie 1

UPDATE: het is nog niet gelukt om de workaround in werkbare vorm te creëren. Onze specialisten hebben jouw case daarom beraadslaagd bij het overkoepelende technisch-orgaan en we wachten nu op een oplossing vanuit hen. 

Dank voor de terugkoppeling, wat is de verwachting?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robger888, niettegenstaande dat ik je graag zoveel mogelijk meeneem in het onderzoek, kan ik je op dit moment nog geen goede update geven, sorry. De verwachting is dat er vanaf vandaag uitgebreid naar gekeken kan worden om zo het probleem met Apple TV bij jou op te lossen. Wanneer ik meer informatie beschikbaar heb, laat ik je dat direct weten!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robger888, er lijkt nu dan echt schot in de zaak te komen, ik heb nog een allerlaatste check van de gespecialiseerde techneuten:

  1. Kun je naar de TV Anywhere webversie browsen op de Apple TV en werkt dat wel?

 

Reputatie 1

Goedemorgen @robger888, er lijkt nu dan echt schot in de zaak te komen, ik heb nog een allerlaatste check van de gespecialiseerde techneuten:

  1. Kun je naar de TV Anywhere webversie browsen op de Apple TV en werkt dat wel?

 

Volgens mij is er geen Safari of Chrome browser op Apple TV mogelijk, niettemin ga ik er naar kijken en kom ik er z.s.m. op terug.

Reputatie 7
Badge +16

Thanks voor het checken! @robger888 

Reputatie 1

Thanks voor het checken! @robger888 

Zojuist even gekeken, Apple TV heeft geen webbrowser. Ik kan dus niet nakijken of het werkt via de webbrowser. 

Reputatie 7
Badge +16

Heel vreemd dat er dan naar gevraagd wordt, wellicht heb ik het dan verkeerd begrepen, my bad. We gaan verder met het onderzoek!

Reputatie 7
Badge +16

@robger888 Het onderzoek is nog steeds in volle gang, ik houd het elke dag in de gaten voor je en zal bij interessante updates je meteen inlichten! Sorry dat het langer duurt dan verwacht.

Reputatie 1

@robger888 Het onderzoek is nog steeds in volle gang, ik houd het elke dag in de gaten voor je en zal bij interessante updates je meteen inlichten! Sorry dat het langer duurt dan verwacht.

In elk geval dank voor de structurele en tijdige updates. :)

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robger888, hopelijk heb je genoten van een mooi weekend! Ik heb een kleine update voor je: de onderzoekers hebben mogelijk een oorzaak gevonden, maar het lijkt lastiger reproduceerbaar dan verwacht. Hopelijk komt spoedig de verlossende update!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robger888, ons onderzoeksteam is nog steeds hard bezig om het probleem beter in kaart te brengen. Het is duidelijk dat er iets niet helemaal lekker gaat in de telecommunicatie-infrastructuur binnen dit domein. Ik kom hier snel op terug! 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robger888, ook vandaag zal ik weer uitvoerig de onderzoekers aan de mouw trekken, ik hoop hier nu echt spoedig meer uit los te kunnen wrikken - ervan uitgaande dat het probleem inmiddels bijna getackeld is natuurlijk. Je hoort later vandaag meer van me!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robger888, het onderzoeksteam is nu druk in conclaaf met andere partijen om dit probleem bij de hoorns te vatten. Het lijkt vanuit onze kant momenteel (nog) niet oplosbaar, daarom zoeken we extern hulp. Ik houd je op de hoogte!

Reputatie 1

Goedemorgen @robger888, het onderzoeksteam is nu druk in conclaaf met andere partijen om dit probleem bij de hoorns te vatten. Het lijkt vanuit onze kant momenteel (nog) niet oplosbaar, daarom zoeken we extern hulp. Ik houd je op de hoogte!

Dank voor de update Jason, ik wacht geduldig af. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robger888, hopelijk heb je kunnen genieten van een mooi weekend! Ook vanmorgen de melding dat het nog beraadslaagd wordt bij een externe partner. Ik houd je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @robger888, het extra onderzoeksteam heeft alle mogelijkheden uitgeplozen en onderzocht. Ze hebben nog een drietal laatste vragen die voor hen nog niet helemaal duidelijk zijn (sorry voor de eventuele overbodigheid/dubbele bevraging):

-Er zijn geen andere zenders waarbij dit probleem optreedt op Apple TV?

-Draaien andere applicaties op telefoons en tablets goed wanneer je geen VPN gebruikt?

-Om echt alles uit te sluiten in het thuisnetwerk: kun je ons modem aansluiten en de Apple TV direct op het modem aansluiten (eventueel via netwerkabel/UTP)?

Reputatie 1

Hoi @robger888, het extra onderzoeksteam heeft alle mogelijkheden uitgeplozen en onderzocht. Ze hebben nog een drietal laatste vragen die voor hen nog niet helemaal duidelijk zijn (sorry voor de eventuele overbodigheid/dubbele bevraging):

-Er zijn geen andere zenders waarbij dit probleem optreedt op Apple TV?

-Draaien andere applicaties op telefoons en tablets goed wanneer je geen VPN gebruikt?

-Om echt alles uit te sluiten in het thuisnetwerk: kun je ons modem aansluiten en de Apple TV direct op het modem aansluiten (eventueel via netwerkabel/UTP)?

Hallo Jason, dank voor je vragen. Twee kan ik direct antwoord op geven, de laatste vraag moet ik nog gaan testen. Kom ik dus op terug.

  • Er zijn geen andere zenders waarbij dit probleem optreedt op Apple TV?

Het is een gok wanneer welke zender het doet, de ene keer kan ik zonder probleem schakelen tussen zenders (meestal als ik de app net opstart en direct ga ‘zappen’). Als de app op de Apple TV al enige tijd draait (>1 min) dan kan ik het vergeten en krijg ik een 90001/90004 melding.

  •  

    Draaien andere applicaties op telefoons en tablets goed wanneer je geen VPN gebruikt?

    Andere applicaties draaien perfect met VPN, enkele devices werken alleen maar met VPN verbinding, direct vanuit de firewall. De Apple TV's maken hier geen gebruik van, vanwege de blokkade van T-Mobile. De melding komt dan in beeld dat het device verbonden moet zijn met een T-Mobile netwerk om de TV Anywhere app te gebruiken. Deze maakt dus direct verbinding met het internet (VLAN 300 naar buiten).

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @robger888, bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb het meteen doorgegeven aan de onderzoekers en zal nog wachten op je derde antwoord. Straks hebben we letterlijk alles getest en moet 100 procent duidelijk zijn waar het euvel vandaan komt.

Reputatie 1

Hoi @robger888, bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb het meteen doorgegeven aan de onderzoekers en zal nog wachten op je derde antwoord. Straks hebben we letterlijk alles getest en moet 100 procent duidelijk zijn waar het euvel vandaan komt.

Net even gekeken met het Zyxcel T-50 router (alleen ATV aangesloten), dan werken alle zenders vlekkeloos (ongeveer 10 min getest). Ik kon zo niet achterhalen waar het hem in zat, zie namelijk geen firewall rules die herleidbaar zijn voor gebruik van de tv anywhere app. Niettemin vreemd, uitgaand verkeer heb ik default open staan voor de ATV’s.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je antwoord, ik geef het door! Hiermee lijkt het er wel op dat de bug/obstructie in je eigen netwerk zit, aangezien alles op de Zyxel wel werkt.