Tv anywhere alléén volledig scherm te bekijken

  • 29 September 2020
  • 3 reacties
  • 214 Bekeken

Reputatie 1

Sinds de vernieuwing kan ik alleen nog maar in volledige schermmodus Tv-anywhere bekijken op mijn PC (webbrowser Chrome). Als ik op escape druk om de volledige modus af te sluiten stopt ook het programma dat ik bekijk. Ook beeld in beeld kijken gaat niet meer. Het is dus niet meer mogelijk om de PC voor andere zaken te gebruiken terwijl ik tv kijk, erg onhandig. Is dit normaal of hebben er hier meer mensen last van?


3 reacties

Reputatie 3

@Frankie400  Hallo, hier precies het zelfde, je kan alleen maar kijken in full screen en vind het ook net als jij onhandig, hoop dat er meer mensen zijn die dit zo ervaren en dat ze er wat aan gaan doen.

 

Maar nog iets, kan jij iets opnemen bijv. een programma in de toekomst? bij Radar van 5 Oktober, je kan het instellen evt. met wat tijd ervoor en erna en op ok klikken maar dan ben je hem kwijt.

Reputatie 1

@yoda747 Ik heb het zojuist gecheckt maar na het drukken op de knop opnemen gebeurt er niets. Geen rood stipje of andere melding waaraan je kunt zien dat het programma opgenomen wordt. 

Reputatie 3

@Frankie400 Ik heb de zelfde actie gedaan op de app van mijn telefoon, dan krijg je in ieder geval nog een melding dat je een bepaalde dienst niet heb, zal wel die cloud dienst zijn, ik dacht dat je gewoon dan op je recorder kon opnemen maar helaas, een notificatie werkt trouwens weer wel, beetje verwarrend allemaal.

Reageer