Skip to main content

Ik wil graag mijn tv-abonnement (per direct of in ieder geval zo snel als mogelijk) opzeggen omdat ik er geen gebruik van maak, als ik ingelogd ben op de Odido website dan zie ik dat ik niet op de opzeg knop kan drukken omdat deze grijs vervaagd is. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Dank alvast!

 

Kan je wel op bevestigen klikken dan?
Ik denk dat die zin er staat omdat je wil opzeggen, dan hoef je toch alleen op bevestigen te klikken? Wie weet heb je dat natuurlijk al wel gedaan, maar voor het geval dat 😉.


Je TV abonnement is het eerste jaar een vast onderdeel van de propisitie. Als je door dat jaar heen bent zou je wel moeten kunnen opzeggen. Zit je nog in je eerste contractjaar?


Kan je wel op bevestigen klikken dan?
Ik denk dat die zin er staat omdat je wil opzeggen, dan hoef je toch alleen op bevestigen te klikken? Wie weet heb je dat natuurlijk al wel gedaan, maar voor het geval dat 😉.

Haha ja dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar ik denk dat het komt door wat Eric zegt, daar heb ik zelf helemaal niet aan gedacht.


Je TV abonnement is het eerste jaar een vast onderdeel van de propisitie. Als je door dat jaar heen bent zou je wel moeten kunnen opzeggen. Zit je nog in je eerste contractjaar?

Hi Eric, dat zal het inderdaad zijn, ik was even in de veronderstelling dat ik mijn tv-abonnement ook al in het eerste jaar vroegtijdig kon stopzetten maar dat is dus niet het geval. Bedankt voor je reactie!


Reageer