Skip to main content

Hallo,

Zelf gebruik ik geen tv meer op het abonnement, maar ik kan het niet opzeggen vanwege een lopende bestelling die ik niet bij T-Mobile heb.

  Hoe kan ik het uitschakelen?

 

Met vriendelijke groet,

Damian

 

Hallo @ItsDamian626 Ik begrijp er niet veel van. 
Je wilt je TM thuis opzeggen maar dat lukt niet? Is je abonnement (contract) al afgelopen? 
Misschien kan je het iets beter uitleggen?

MVG. En fijn weekend


Hallo @CrisTien 

Nee, ik bedoel het abonnement wijzigen.

Ik zou graag namelijk tv willen uitschakelen zodat alleen internet actief is vanuit T-Mobile Thuis. Maar niet het opzeggen van het abonnement.

En het contract is nog niet afgelopen. Dus als dat nodig is om die wijziging te maken moet ik nog effe wachten.

Bedankt voor je antwoord!

Groetjes,

Damian


Hallo @ItsDamian626 

Misschien wordt je wat sneller geholpen als je je bericht in dit topic plaatst om tv uit te schakelen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401


Hallo @Waqqas 

Ik heb het nu daar het bericht opnieuw geplaatst. Thank you! 😄👍

Deze topic kan worden gesloten door een van de moderators.

Bedankt voor je antwoord! 

Groetjes,

Damian


Goedemorgen @ItsDamian626, ik heb het TV-abonnement voor je uitgezet per 26 maart - dit is met in achtneming van de één maand opzegtermijn én de datum waarop je dit verzocht. Indien je in de toekomst toch weer gebruik wilt maken van TV, kun je dit makkelijk toevoegen via My T-Mobile Thuis: Abonnement wijzigen.

Dit topic zal ik nu sluiten.