Hallo,
Zelf gebruik ik geen tv meer op het abonnement, maar ik kan het niet opzeggen vanwege een lopende bestelling die ik niet bij T-Mobile heb.
Hoe kan ik het uitschakelen?
Met vriendelijke groet,
Damian
Hallo,
Zelf gebruik ik geen tv meer op het abonnement, maar ik kan het niet opzeggen vanwege een lopende bestelling die ik niet bij T-Mobile heb.
Hoe kan ik het uitschakelen?
Met vriendelijke groet,
Damian
Hallo
Je wilt je TM thuis opzeggen maar dat lukt niet? Is je abonnement (contract) al afgelopen?
Misschien kan je het iets beter uitleggen?
MVG. En fijn weekend
Hallo
Nee, ik bedoel het abonnement wijzigen.
Ik zou graag namelijk tv willen uitschakelen zodat alleen internet actief is vanuit T-Mobile Thuis. Maar niet het opzeggen van het abonnement.
En het contract is nog niet afgelopen. Dus als dat nodig is om die wijziging te maken moet ik nog effe wachten.
Bedankt voor je antwoord!
Groetjes,
Damian
Hallo
Misschien wordt je wat sneller geholpen als je je bericht in dit topic plaatst om tv uit te schakelen.
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401
Hallo
Ik heb het nu daar het bericht opnieuw geplaatst. Thank you!
Deze topic kan worden gesloten door een van de moderators.
Bedankt voor je antwoord!
Groetjes,
Damian
Goedemorgen
Dit topic zal ik nu sluiten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.