Skip to main content
Beantwoord

TV abonnement blijft in behandeling staan

• December 16, 2025
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

Ik heb 2 december mijn TV abonnement opgezegd. Nu krijg ik vandaag bericht dat 25 december mijn factuur wordt afgeschreven, met daarin ook nog Odido TV. In Mijn Odido staat dat de opzegging nog steeds in behandeling is. 
Kan deze opzegging a.u.b. nu behandeld worden, en kunnen jullie voorkomen dat ik gefactureerd wordt voor dingen die ik al weken heb opgezegd?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@dannylegend, bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en het is zoals ik al dacht. Je hebt te maken met een opzegtermijn van 1 maand. Het TV-abonnement zal stoppen op 01-01-2026! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten, dan help ik je graag verder.

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 17, 2025

Hey ​@dannylegend, welkom op onze community!

Dat onderzoek ik graag voor je, let er wel op dat we altijd een opzegtermijn hebben van 1 maand. Om dit voor je te onderzoeken heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan controleer ik het voor je! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 17, 2025

Check, gedaan!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 17, 2025

Hey ​@dannylegend, welkom op onze community!

Dat onderzoek ik graag voor je, let er wel op dat we altijd een opzegtermijn hebben van 1 maand. Om dit voor je te onderzoeken heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan controleer ik het voor je! 

Check, gedaan!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • December 18, 2025

Hey ​@dannylegend, bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en het is zoals ik al dacht. Je hebt te maken met een opzegtermijn van 1 maand. Het TV-abonnement zal stoppen op 01-01-2026! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten, dan help ik je graag verder.