ik heb een tv abonnement besteld op 25-09, ik heb al internet van T-mobile (Odido) en 2 mobiele abonnementen. maar de status van de bestelling blijft maar op "bestelling ontvangen" staan. iemand enig idee hoelang zoiets duurt? Of ben ik te ongeduldig?
Hoi
Hiermee is de oplossing binnen handbereik, ik zie je graag snel de mooiste beelden thuis bekijken!
Ik snap hier eigenlijk niet zoveel van. Want er staan 2 nummers van mij bij mijn account. Als ik op de link druk staan desbetreffende telefoonnummers gewoon erin. Het gaat om het nummer dat eindigt op 546. Ook heb ik mijn nummer doorgegeven aan de desbetreffende mevrouw wie ik aan de lijn had.
Hoi
Geen zorgen, inmiddels is mij duidelijk dat je het 546 nummer als voorkeursnummer hebt en daarom heb ik dit nummer vermeld bij je contactgegevens. Hiermee heb ik ook je bestelling doorgedrukt en je ontvangt snel een email van mij over je TV bestelling.
Je kan snel van TV genieten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.