tv abbonement erbij genomen

  • 14 October 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

ik heb een tv abonnement besteld op 25-09, ik heb al internet van T-mobile (Odido) en 2 mobiele abonnementen. maar de status van de bestelling blijft maar op "bestelling ontvangen" staan. iemand enig idee hoelang zoiets duurt? Of ben ik te ongeduldig?

Cal van Odido 6 maanden geleden

Hoi @locoo010, leuk dat je ook van TV wil genieten, ik help je daar graag mee! 😃 Je bent totaal niet ongeduldig zelfs, normaliter is de TV Box namelijk al binnen een aantal werkdagen bij je thuis. Ik ben direct in je dossier gedoken om dit voor je op te lossen en ik zie dat de bestelling niet doorloopt omdat we jouw telefoonnummer nog missen. Graag wil ik je daarom aanraden om je telefoonnummer aan je contactgegevens toe te voegen via je Mijn Odido account: Contactgegevens. Ons systeem zal de bestelling vervolgens binnen een aantal dagen door laten lopen, maar als je hier een seintje geeft zorg ik er ook graag voor dat je bestelling een extra zet krijgt zodat je sneller van TV kan genieten.

Hiermee is de oplossing binnen handbereik, ik zie je graag snel de mooiste beelden thuis bekijken!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @locoo010, leuk dat je ook van TV wil genieten, ik help je daar graag mee! 😃 Je bent totaal niet ongeduldig zelfs, normaliter is de TV Box namelijk al binnen een aantal werkdagen bij je thuis. Ik ben direct in je dossier gedoken om dit voor je op te lossen en ik zie dat de bestelling niet doorloopt omdat we jouw telefoonnummer nog missen. Graag wil ik je daarom aanraden om je telefoonnummer aan je contactgegevens toe te voegen via je Mijn Odido account: Contactgegevens. Ons systeem zal de bestelling vervolgens binnen een aantal dagen door laten lopen, maar als je hier een seintje geeft zorg ik er ook graag voor dat je bestelling een extra zet krijgt zodat je sneller van TV kan genieten.

Hiermee is de oplossing binnen handbereik, ik zie je graag snel de mooiste beelden thuis bekijken!

Ik snap hier eigenlijk niet zoveel van. Want er staan 2 nummers van mij bij mijn account. Als ik op de link druk staan desbetreffende telefoonnummers gewoon erin. Het gaat om het nummer dat eindigt op 546. Ook heb ik mijn nummer doorgegeven aan de desbetreffende mevrouw wie ik aan de lijn had.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @locoo010, logische opmerking die je maakt, ik helder het graag voor je op! Het klopt inderdaad dat je twee mobiele nummers hebt gekoppeld aan je Mijn Odido account. Echter, het gaat hier specifiek om de contactgegevens die wij mogen gebruiken om je te benaderen en te informeren over je TV + Thuis abonnement. Hier linkt mijn link ook naar: Contactgegevens.

Geen zorgen, inmiddels is mij duidelijk dat je het 546 nummer als voorkeursnummer hebt en daarom heb ik dit nummer vermeld bij je contactgegevens. Hiermee heb ik ook je bestelling doorgedrukt en je ontvangt snel een email van mij over je TV bestelling. 

Je kan snel van TV genieten! 🙂

Reageer