Tv

  • 9 March 2024
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 29 reacties

Beste Odido,

 

Vanaf wanneer kunnen wij met alle Odido tv zenders opnemen ?

Teresa van Odido 1 maand geleden

@Regt Dat is zeker jammer, ik snap goed dat je jouw geliefde programma’s graag kijkt wanneer het jou uitkomt. 

Zoals @eric uitlegt hebben wij geen invloed op welke zenders Opnemen toestaan. Ik ben daarom gelijk het internet afgespeurd, op zoek naar een eventuele oplossing. Ik weet niet zeker of je hier iets aan hebt, maar ik kwam uit op dit forum: TV opnemen onafhankelijk van provider - Televisies, projectors & mediaspelers - GoT (tweakers.net). Wellicht een kijkje waard! 😊

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dat zal waarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Cloud opname mogelijkheden worden per zender eigenaar afgestemd en zoals je merkt staat niet elke zender eigenaar dit altijd toe. Elke eigenaar zal daar zijn eigen beweegredenen voor hebben, maar zal vooral commercieel gedreven zijn. Denk aan reclameblok inkomsten en licenties van programma's. 

Geachte Eric,

 

Toch jammer dat wij onze geliefde programma's niet meer kunnen volgen.

Zou het mogelijk zijn om een externe opname aan te sluiten op de tv ?.

Reputatie 6
Badge +2

@Regt Dat is zeker jammer, ik snap goed dat je jouw geliefde programma’s graag kijkt wanneer het jou uitkomt. 

Zoals @eric uitlegt hebben wij geen invloed op welke zenders Opnemen toestaan. Ik ben daarom gelijk het internet afgespeurd, op zoek naar een eventuele oplossing. Ik weet niet zeker of je hier iets aan hebt, maar ik kwam uit op dit forum: TV opnemen onafhankelijk van provider - Televisies, projectors & mediaspelers - GoT (tweakers.net). Wellicht een kijkje waard! 😊

Geachte Teresa,

 

Bedankt voor uw meedenken.

 

Ons besluit staat vast.

 

Wij zijn in augustus 2023 overgestapt van Ziggo naar Odido en eerlijk gezegd zelf niet goed opgelet.

Bij Ziggo heb je vanaf tv complete al de opname mogelijkheid.

Wij dachten teveel aan de korting die Odido ons toen aanbood.

Nu gaan wij bekijken, hoe en wanneer wij zo snel terug kunnen overstappen naar Ziggo, als klant.

 

Verder hebben wij eerlijkgezegd ook geen verdere klachten over Odido.

Alleen bieden ze bij Ziggo wel onze gemiste opnamemogelijkheid aan.

 

Met vriendelijke groet,

 

Mari.

  

 

 

Reageer