Skip to main content
Beantwoord

Tulp aansluiting activeren

Zouden jullie een tulp aansluiting kunnen activeren van mijn tv ontvanger.
Er is al een test gedaan door de hmdi eruit te halen om te kijken of de home cinema set het wel doet. Dit werkt. Dus volgens mij moet de tulp aansluiting dan geactiveerd worden?

Beste antwoord door Sander

Hoi Robin244,

Dat regel ik graag voor je! Stuur je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) en ik maak het in orde voor je!
Bekijk origineel

11 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 februari 2018
???

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2018
Hoi Robin244,

Dat regel ik graag voor je! Stuur je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) en ik maak het in orde voor je!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 1 februari 2018
Bedankt voor de gegevens! De bal rolt. Ik verwacht dat je snel van prachtig surround sound kunt genieten. Houd je het in de gaten de komende dagen en laat je het hier even weten? 🙂

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 februari 2018
Hoelang kan het duren?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 1 februari 2018
Volgens mij is het nu al actief! 🙂

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 februari 2018
Yes het werkt. Tnx

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 februari 2018
Maar hoezo moeten jullie dat activeren en staat het niet standaard aan? 🙂

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 5 februari 2018
Hey Robin, de functie hoort standaard aan te staan maar bij sommige TV Boxen is dit niet het geval. Gelukkig kunnen we het dan alsnog handmatig activeren! 🙂

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 maart 2018
Hallo moderators,
Ik zit met hetzelfde probleem. Nieuwe klant en TV ontvanger stuurt geen signaal over de tulp aansluiting. Tevens ook niet over de jack uitgang. Hoe is dit te regelen? Alvast bedankt voor de moeite.
Gr. Jeroen

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 15 maart 2018
Hey Jeroen, dat regel ik graag voor je! Gaat het om beide TV Boxen of één van de twee? Laat het nog even weten en dan laat ik de uitgang activeren.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 maart 2018
Hi Brian,
Bedankt! Graag op beide boxen.
Gr. Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen