Beantwoord
Trage zap snelheid (alweer)
Beste T-mobile.
Ondanks de update ben ik helaas weer terug bij af wat betreft de zap snelheid. Ik heb een kleine box op dsl.
Eerst was de snelheid prima, na de update merk ik dat hij per dag slomer wordt.
Uiteraard heb ik hem al gereset en de stroom gaat er elke dag in de nacht af.
Welke opties kunnen jullie me bieden.
Ik heb dit probleem ook met de grote entone gehad. Toen heb ik met Sander besloten internet te houden en de tv eraf te doen als dit kleine tv boxje niet doet wat het belooft. Dat deed het dus wel, de snelheid was prima maar nu ben ik weer terug bij af
Ondanks de update ben ik helaas weer terug bij af wat betreft de zap snelheid. Ik heb een kleine box op dsl.
Eerst was de snelheid prima, na de update merk ik dat hij per dag slomer wordt.
Uiteraard heb ik hem al gereset en de stroom gaat er elke dag in de nacht af.
Welke opties kunnen jullie me bieden.
Ik heb dit probleem ook met de grote entone gehad. Toen heb ik met Sander besloten internet te houden en de tv eraf te doen als dit kleine tv boxje niet doet wat het belooft. Dat deed het dus wel, de snelheid was prima maar nu ben ik weer terug bij af
Beste antwoord door Sander
Hey dikkedikkie,
Dat is te raar! Na de upgrade waar het juist sneller door zou gaan, werkt het bij jou juist trager. Ik zou graag een fabrieksreset uitvoeren op je TV Box. Omdat ik je niet wilt storen tijdens een programma nu, zal ik dit maandag rond het middaguur doen. Oké?
Bekijk origineelDat is te raar! Na de upgrade waar het juist sneller door zou gaan, werkt het bij jou juist trager. Ik zou graag een fabrieksreset uitvoeren op je TV Box. Omdat ik je niet wilt storen tijdens een programma nu, zal ik dit maandag rond het middaguur doen. Oké?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.