Skip to main content

Sinds een paar maanden geleden reageren beide TV Boxen traag. Het wisselen van zenders duurt in sommige gevallen wel 15 seconden. Ook zie ik als ik in het menu zit dat de highlight op een compleet verkeerde plek staat i.p.v. op de zender die ik wil zien. Ik heb nog de oude vierkante tv boxen van Odido met de amper goed werkende afstandsbedieningen. (de tv bozen werden toen trouwens geleverd met de klantgegevens van andere klanten erop. Niet echt heel handig)

 

Buiten dat is er nog steeds af en toe storing in de beeldkwaliteit en de vertraging van 30 tot 60 seconden die op iedere zender er standaard opzit is echt niet meer van deze tijd. T-Mobile had hier nooit last van. Live was ook echt live maar bij Odido is live helaas geen live maar 30 seconden later. Ik vermoed dat dit komt omdat jullie de goede T-Mobile apparatuur verkocht hebben en het goedkoopste product in de markt hebben gekozen. Daarom is er waarschijnlijk ook geen Teletekst meer. 

 

Maar goed. Het probleem met de TV boxen is nu echt mijn grootste probleem. 

Hi @vermeegen1968, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

We hebben inmiddels een nieuwe Mediabox uitgebracht. Ik kan je TV Boxen omruilen als je dat wilt. Er spelen wel wat issue's met de Mediabox, hier lees je er alles over:  

 

 

Hopelijk lost de swap het voor je op!


Ik zou graag die nieuwe boxen ontvangen.

 

Ik heb de lijst met issues doorgenomen en zie ook dat er actief naar oplossingen wordt gezocht. Dus te zijner tijd worden die hopelijk opgelost.


Hi @vermeegen1968, ik heb gelijk de swap voor je in orde gemaakt en er komen twee nieuwe Mediaboxen jouw kant op! Zodra deze verzonden zijn zul je een e-mail van DHL ontvangen om het pakket te volgen. De oude TV Boxen hoef je niet retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediaboxen! 


Reageer