Beantwoord

traagheid en functionaliteitsproblemen na update van de smart tv app op Samsung

  • 28 February 2024
  • 32 reacties
  • 781 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Hi @RoyZ88, omdat daar geen klachten over binnen zijn gekomen. Zijn dit de enige issue's die je opmerkt of ervaar je nog andere problemen met de nieuwe versie?

De grootste issue's zijn dus het veel tragere zappen (soms echt tot 5 seconden voordat het er überhaubt beeld begint te draaien) en daarna soms tot echt 10 seconden blokkerig beeld.
Tv zelf is trouwens bedraad direct op het modem aangesloten en mijn internetverbinding haalt keurig zijn gigabit snelheden. Alles werkte goed tot die update van ongeveer 2 weken geleden.
De interface zelf is mijn ogen ook een enorme achteruitgang. Maar daar valt mee te leven. 

Reputatie 6
Badge +2

@RoyZ88 Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik heb dit gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat dit onderzocht kan worden. 

@RoyZ88 Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik heb dit gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat dit onderzocht kan worden. 

Even afkloppen. Maar er kwam net een update voor de tv van Samsung binnen en het enorm trage zappen lijkt opgelost. Nog steeds wel lang last van blokkerig beeld. Maar ook dat lijkt wel gehalveerd.
De applicatie lijkt nu in ieder geval werkbaar.
Ben benieuwd of dit ook voor andere mensen met een toestel uit 2019 deze problemen enigszins heeft opgelost. En of het zo blijft...

@RoyZ88 Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik heb dit gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst, zodat dit onderzocht kan worden. 

Even afkloppen. Maar er kwam net een update voor de tv van Samsung binnen en het enorm trage zappen lijkt opgelost. Nog steeds wel lang last van blokkerig beeld. Maar ook dat lijkt wel gehalveerd.
De applicatie lijkt nu in ieder geval werkbaar.
Ben benieuwd of dit ook voor andere mensen met een toestel uit 2019 deze problemen enigszins heeft opgelost. En of het zo blijft...

Nevermind. Traagheid is weer helemaal terug...

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RoyZ88, goed dat je dit aangeeft, het onderzoek staat nog open. Het is ons nog niet gelukt om de speld in de hooiberg te vinden. Daarom zijn wij nog druk bezig om te achterhalen waar dit precies aan ligt. Zodra wij een specifieke oorzaak kunnen achterhalen komen wij hier bij je op terug. Ik zie je graag snel weer helemaal genieten van de app!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @RoyZ88 op 28 maart was er opnieuw een update uitgerold voor de Samsung TV 2019. Ervaar je het probleem met de traagheid in deze versie ook nog of is dit hierin opgelost? Mochten er in die nieuwe update van 28 maart ook nog andere issues naar voren komen, dan vernemen wij dit ook graag. Bedankt!

Hoi ik heb een Samsung UE65NU7090 hierop heb ik de odido app 1.0.16 alles geprobeerd maar dit de nieuwste versie. 

Odido hoe krijg ik de nieuwere versie want deze versie is RUK beeld dat vast loopt, stotterende opstart bij zender wissel kortom zeer gebruiksonvriendelijk 

TV kijken moet plezierig zijn en geen ergernis. 

Graag ZSM actie. 

Reageer