[Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!

  • 20 September 2018
  • 43 reacties
  • 51778 Bekeken


Toon eerste reactie

43 reacties

Hartstikke fijn om nu ook via Windows TV-Anywhere te kijken, maar er is in het gezin meer behoefte aan een terugkijk mogelijkheid op de set top box (nee, geen programma gemist, etc...). Gewoon een paar dagen terug kunnen bladeren, net als in de app, en dan gewoon tv kijken. Geen poespas met streamen naar chromecast of iets dergelijks. We zijn immers niet allemaal IT'ers in een gezin.
Als dat uitblijft dan is overstappen naar een andere provider de enige optie.
Hartstikke fijn om nu ook via Windows TV-Anywhere te kijken, maar er is in het gezin meer behoefte aan een terugkijk mogelijkheid op de set top box (nee, geen programma gemist, etc...). Gewoon een paar dagen terug kunnen bladeren, net als in de app, en dan gewoon tv kijken. Geen poespas met streamen naar chromecast of iets dergelijks. We zijn immers niet allemaal IT'ers in een gezin.
Als dat uitblijft dan is overstappen naar een andere provider de enige optie.



Daar ben ik het helemaal mee eens, via de tv gids terugbladeren en terugkijken zou eea compleet maken. Komt deze optie binnenkort?
Reputatie 3
Um... mijn klantnummer is (...) (ik heb ook mijn TV-pincode), zou iemand mij mijn login naam en bijbehorend wachtwoord kunnen vertellen (de gebruikersnaam en wachtwoord die destijds door Sander zijn ingesteld, doen het niet als ik TV anywhere op een tweede laptop wil instellen)? En ja, jullie hebben mijn toestemming om in gegevens te neuzen

Dank jullie wel!

Sascha


Ik heb je klantnummer verwijderd, die gegevens kan je beter voor jezelf houden @bujazebra 😉
Reputatie 2
Oh, euh... dank je wel, Edwin!
Reputatie 7
@OcatielB & @GEJ Via de gids terugkijken is een mooie optie, maar die behoort jammer genoeg niet tot de mogelijkheden. Wél kun je met de interactieve TV Box van T-Mobile Thuis standaard tot 10 dagen Programma Gemist terug kijken. Hier kun je zelf aangeven welk programma je graag wilt zien.
Reputatie 2
Sinds gisteren werkt mijn afstandsbediening niet meer en (normaal) zit ik 'gedwongen' te kijken naar dat domme mens en Maik de Boer om uit te maken wie de mooiste bruiloft van Nederland heeft (BOEIEN!).

Hoe dan ook, dankzij tv-anywhere hoeft dat dus niet (daarom heb ik vandaag een 3 meter lange HDMi kabel aangeschaft).

Als ik mijn afstandsbediening op het kastje of de tv richt en ik druk een knopje in dan ZIE IK een rood lichtje oplichten op de afstandsbediening èn ik zie dat het kastje óók een reactie geeft, maar de televisie verandert gewoon NIET van kanaal.

Ik zou echter wèl graag een werkende afstandsbediening hebben, dus wie heeft er een idee wat er mis kan zijn?
@OcatielB & @GEJ Via de gids terugkijken is een mooie optie, maar die behoort jammer genoeg niet tot de mogelijkheden. Wél kun je met de interactieve TV Box van T-Mobile Thuis standaard tot 10 dagen Programma Gemist terug kijken. Hier kun je zelf aangeven welk programma je graag wilt zien.

komt deze functie nog wel?? programma gemist is nl maar voor een beperkt aantal zenders, bijv. niet voor NETgeo en discovery
@OcatielB & @GEJ Via de gids terugkijken is een mooie optie, maar die behoort jammer genoeg niet tot de mogelijkheden. Wél kun je met de interactieve TV Box van T-Mobile Thuis standaard tot 10 dagen Programma Gemist terug kijken. Hier kun je zelf aangeven welk programma je graag wilt zien.

Volgens mij had ik al aangegeven dat dat niet de wens is. Jammer genoeg wordt het dan maar het contract uitzingen en dan terug naar Ziggo of een andere provider die het wel kan bieden.

@OcatielB & @GEJ Via de gids terugkijken is een mooie optie, maar die behoort jammer genoeg niet tot de mogelijkheden. Wél kun je met de interactieve TV Box van T-Mobile Thuis standaard tot 10 dagen Programma Gemist terug kijken. Hier kun je zelf aangeven welk programma je graag wilt zien.Volgens mij had ik al aangegeven dat dat niet de wens is. Jammer genoeg wordt het dan maar het contract uitzingen en dan terug naar Ziggo of een andere provider die het wel kan bieden.


Toch maar, uit een soort van noodzaak, een chromecast aangeschaft. Icm met de tv-anywhere app lijkt dit voorlopig voldoende. De ervaringen moeten vooral van de familieleden komen. Ik red me wel met al die technische mogelijkheden, voor de anderen moet het gewoon werken.
Reputatie 7
@bujazebra Zou je eens willen proberen om de afstandsbediening te resetten en opnieuw te koppelen? In dit topic vind je hoe je dat kan doen onder de kopjes 'reset afstandsbediening' en 'Koppelen Tv en TV Box'.

@GEJ @OcatielB Op dit moment staat dit niet op de planning maar als we de Gemist mogelijkheden uit gaan breiden dan horen jullie dit zeker!
Reputatie 2
Ok, bij mij heeft 't gewerkt, geloof ik... hmmm... niet dus...

NU werkt 't wel, ik heb eerst de afstandsbediening gereset d.m.v. code 2-0-5-1, en daarna heb ik twee keer ge-9-9-1'd... ik zit nu naar kanaal 243 te kijken, een kanaal dat een paar dagen buiten mijn bereik lag.

Bedankt, Brian en Sander!
Ik probeer het via Edge browser (zou moeten werken volgens de informatie), hetcwerkt ook maar ik heb helemaal geen controls?! Hoe kan ik naar een andere zender, of fullscreen? Ik kan werkelijk niets instellen, alleen uitloggen. Is dit wel getest?
Reputatie 7
Badge
@Peterjanvandijk waarschijnlijk ligt dit aan de resolutie van je beeldscherm. Kan je proberen een hogere resolutie in te stellen? Bij een te lage resolutie (1366 x 768 en lager) vallen veel controls namelijk weg. Dat gebeurt ook als je bijv. je scherm minimaliseert / kleiner maakt.
Reputatie 4
Ik mis MTV Brand New. Werk namelijk veel op de computer, dus zou mooi zijn als ik die op de achtergrond kan draaien. 🙂 🎶🎵
Reputatie 1
Ik heb even een vraag, is TV anywhere ook vanuit het buitenland te bekijken (zodra je internet connectie hebt)?
Reputatie 7
Hey @voorhammr, jazeker! Je kunt nu ook in het buitenland (EU) genieten van TV Anywhere. 😁
Reputatie 2

Wellicht al behandeld in deze groep maar als nieuwe T-Mobile klant toch even benieuwd…. Ik ben erg benieuwd of er nog plannen zijn voor een SmartTV app.

Canal Digitaal en Ziggo bieden deze optie al aan en ik heb beide ook naar zeer veel tevredenheid gebruikt. Helaas blokkeerde Ziggo toegang vanaf een alternatieve ISP en Canal Digitaal stopte met Discovery Channel dus nu de overstap naar T-Mobile :-). Wellicht leuk om dit te ontwikkelen? Ik wil wel tester zijn!:grinning:

Reputatie 7

Hi @wilcokooistra We willen op termijn inderdaad Smart TV’s gaan ondersteunen maar op het moment zijn we druk bezig met het uitrollen van het nieuwe T-Mobile TV en het testen van de nieuwe TV Anywhere app, in een later stadium zal er (naar verwachting) gekeken worden naasr support naast iOS, Android en de browserversie. Dus ja, maar het kan nog wel even duren. :wink:

Reageer