Skip to main content
Hallo,

Is het mogelijk eind december de top 2000 op tv te volgen, of moet ik daarvoor een extra zenderpakket aanschaffen? Alvast bedankt!

Moderator edit (14-12-2018): Check het topic Volg de Top 2000 via T-Mobile TV
Tot nu toe heeft T-Mobile de kanalen altijd wel in de etalage gezet. Verwacht dit jaar eigenlijk niet anders.

Heb je ook een mobiel abonnement van T-Mobile? Dan zou je gratis via klantvoordeel kunnen kijken.
Dank je wel voor je reactie!

Dat heb ik inderdaad, maar kreeg daarmee Fox Sports Eredivisie. Helaas ben ik niet zo’n voetbalfan 🙂 Ik hoop maar dat ze het inderdaad die periode beschikbaar maken!
Wist je dat je tegenwoordig niet per sé vast zit aan voetbal? Met het nieuwe klantvoordeel kun je zelf kiezen! Je krijgt dan een tegoed van € 7,50. Dit betekent bijvoorbeeld een korting op een premium pakket of twee themapakketten. Je kunt ook wisselen als je de korting anders wil inzetten (let op: 1 maand opzegtermijn). Of er moet iemand anders in huis zijn die Fox eredivisie wil behouden?

Andere voordelen zijn:

- € 2,50 korting op mobiele abonnementen. Afgesloten na 2018).

- extra mobiele data

- snelheidsverhoging internet

Wie weet iets voor jou? Anders duim ik met je mee dat je toch kunt kijken. (Wil zelf natuurlijk ook kijken 😉 ).
Dank je wel voor je reactie!

Dat heb ik inderdaad, maar kreeg daarmee Fox Sports Eredivisie. Helaas ben ik niet zo’n voetbalfan 🙂 Ik hoop maar dat ze het inderdaad die periode beschikbaar maken!

Hoi @mariekeh90 , we hebben alle NPO themazenders standaard gratis voor iedereen beschikbaar via "A la Carte". Je kunt deze zenders eenvoudig aanzetten in het TV Menu via "On Demand" > "A la Carte".

Je kunt je klantvoordeel dus eventueel voor een ander extraatje inzetten 😉
Ah, kijk aan! Ik ga me in beiden eens verdiepen.

Dank jullie wel 🙂

Reageer