Skip to main content

Sinds april heb ik t-mobile internet en TV. Mijn Samsung TV met Tizen als platform werkt in de basis wel met de T-Mobile TV app en het principe is handig om zonder extra kastje te hoeven werken, maar bij het zappen kan het plots stoppen en de app helemaal afsluiten.

Ook soms uit het niets 'freezen’ alle kanelen. Ik zie 2 seconden bewogen beeld, en als ik zap naar de volgende zender, zie ik daarvan weer 2 seconden bewogen beeld en staat daarna het beeld en geluid stil. Het lijkt erop dat dit vaker gebeurd nadat ik een opname of ‘begin gemist’ heb gedaan.

Soms is de TV volledig van de stroom afsluiten de enige manier om het weer werkend te krijgen.

De TV is type Samsung QLED 55Q64T (2020) en ik maak gebruik van wifi, dus niet bekabeld.

Wat is hier aan te doen om dat  te verbeteren?

Hi @Wouterwh, er zijn inderdaad hier en daar nog wat issue's met de TV app voor Samsung tv's. Ik kijk graag met je mee of we dit kunnen oplossen!

Je geeft aan dat de tv verbonden is met wifi, zou je deze ook bedraad kunnen aansluiten en dit kunnen uitproberen? Ook wil ik je vragen om de TV app te verwijderen en opnieuw te installeren, dit kan vaak ook nogeens helpen.

 

Werkt dit nu allemaal niet? Zou je dan een filmpje willen maken en met ons willen delen via een WeTransfer link in dit topic en kan je de onderstaande vragen beantwoorden? Dan kan ik het doorzetten naar onze techneuten en zij gaan hier dan een blik op werpen! Alvast bedankt.

 

  1. Wat is de softwareversie van Tizen?
  2. Welke versie van de Smart TV app is geïnstallerd? Ga in de app naar Account → Instellingen → Over.
  3. Doet hetzelfde probleem zich voor op andere apparaten?
  4. Op welke datum en tijdstip deed het probleem zich voor?

Reageer