Skip to main content

Ik maak gebruik van de Tmobile TV app voor SMART TV’s. TIjdens het kijken loopt het beeld continue vast. Als ik wissel van zender en weer terug is het soms opgelost maar kan ook elke keer weer terug komen. Ik heb dit nu al de afgelopen 3 avonden gehad.

Ik heb de router al gereset maar helaas geen resultaat. Graag wat support want zo wordt het wel erg vervelend kijken naar het WK…

 

Bedankt. Stan

Hi @StanOttevanger, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Je hoort zonder problemen van jouw tv te genieten, dus ik ga je hier bij helpen. Ervaar je dit issue ook bij andere streaming apps? Wil je de App eens verwijderen en opnieuw installeren? Merk je hierna een verbetering? Ervaar je dit daarnaast op alle zenders of merk je het bij sommige zenders meer dan bij andere? Als je dit expliciet bij sommige zenders ervaart, dan hoor ik graag om welke zenders het gaat. Als je hierop terug kunt komen, ga ik vervolgens verder aan de slag. Ik wil dit zo snel mogelijk fixen! 🍀


Reageer