Beantwoord

Tijdelijk NPO 1 UHD kanaal tijdens EK en Olympische Spelen?

  • 24 May 2024
  • 6 reacties
  • 1136 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

KPN en Ziggo maken tijdelijk een extra NPO 1 UHD kanaal beschikbaar tijdens het EK en de OS voor uitzenden in hoge kwaliteit.

 

Tot nu toe zijn jullie hier niet duidelijk over wat jullie gaan doen. Gaat Odido dit ook aan haar klanten aanbieden of niet?

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 24 May 2024, 13:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@bgcwi Goede vraag! 

Ik heb dit meteen voor je nagevraagd aan mijn collega’s van het TV Team, maar deze zender zit niet in ons aanbod. 

Dank voor je snelle reactie. Ik weet dat het niet in het aanbod zit, vandaar mijn vraag, maar deze gaan jullie dus ook niet tijdelijk toevoegen zoals KPN en Ziggo wel doen. Duidelijk.

Reputatie 7
Badge +1

Onder tussen hebben ook Solcon en SKV aangegeven deze tijdelijk aan het aanbod toe te voegen, aangezien Odido middels de nieuwe mediabox ook de mogelijkheid heeft om van deze gelegenheid gebruikt te maken zou het een mooie geste zijn tegen over de klanten welke voetbal liefhebber zijn.

 

Reputatie 7
Badge +1

Odido test UHD op nieuwe Android TV Mediabox | Totaal TV

Gelezen op totaaltv,  hopen dat de test goed uitpakt en word doorgezet naar de mediabox

Reputatie 3

Enig nieuws hier over?

Reputatie 7
Badge +14

Op het forum worden geen spoilers verspreidt door moderators. Zodra Odido iets nieuws lanceert wordt het op de website vermeld en dan kun je het ook pas hier gaan lezen. 

Reageer