Na aansluiting op T-Mobile glasvezel start de Tidal app op mijn Smart TV wel op maar er is geen muziek of video af te spelen. Blijft hangen bij een ‘laden’ scherm. Een rond draaiende cirkel. Wat moet ik doen om deze app aan het werk te krijgen?
Hi
Kan je eens proberen om de netwerk instellingen van de Tv te resetten en opnieuw te verbinden met de wifi.
Op de smart tv is het netwerk gereset en de smarthub opnieuw geïnstalleerd. Alle apps werken behalve Tidal en NPOstart.
Heel veel dank yalerta en andere meedenkers.
Mijn IP adres heb ik in alle voorgestelde registers ingevoerd en allen geven aan dat T-mobile in nl de eigenaar is. Wat een wereld gaat dankzij jullie voor mij open!.
Voorlopig laat ik het even rusten, het kost al mijn aandacht.
Het beeld van zowel de reguliere tv als de streaming apps die wel werken is aanzienlijk verbeterd na de glasvezel aansluiting. Ook de Wifi is snel en na de eerste storing stabiel. Daarom tel ik deze ‘zegeningen’ en ga volgende week weer verder met de NPO en Tidal speurtocht.
Heb mijn abonnement bij Tidal beëindigd en ben overgegaan naar Spotiy. Dat werkt prima op de glasvezelaansluiting.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.