Skip to main content

themapakket niet zichtbaar op tv

Goedenmiddag,

ik heb vanmorgen een themapakket besteld maar de zenders zijn niet zichtbaar op mijn tv. Kijk ik onder mijn abonnement dan staat hij er wel bij. Nu zag ik dat ik op Odido een ander mailadres heb als ik tv app mogelijk dat dit het probleem is al werkt de rest wel. Ook heb ik geprobeerd een extra gebruiker aan te maken en koppelen maar daar kreeg ik een foutmelding dus mogelijk dat dit het probleem geeft en tot slot ben ik ooit bij T-mobile gestart en is het nu Odido dus dat zou ik nog iets kunnen zijn. Willen jullie eens meekijken in mijn account wat hier misgaat en wat de oplossing is? Alvast bedankt!

Uitgelichte reactie

5 april 2025

Hoi ​@Vissie74, ik wil graag ervoor zorgen dat je zorgeloos kunt genieten van TV! Waar heb je dit themapakket op getest? Dit is namelijk alleen mogelijk via de TV Box te kijken en niet via de Odido TV App. Mocht het op de TV Box niet beschikbaar zijn, kun je deze opnieuw opstarten. Hierna moet het beschikbaar zijn. Laat je me weten of het is gelukt? Ik sta voor je klaar! đŸ˜Š

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2232 reacties
  • 5 april 2025

Hoi ​@Vissie74, ik wil graag ervoor zorgen dat je zorgeloos kunt genieten van TV! Waar heb je dit themapakket op getest? Dit is namelijk alleen mogelijk via de TV Box te kijken en niet via de Odido TV App. Mocht het op de TV Box niet beschikbaar zijn, kun je deze opnieuw opstarten. Hierna moet het beschikbaar zijn. Laat je me weten of het is gelukt? Ik sta voor je klaar! đŸ˜Š

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 april 2025

Dank je wel Ishana, ik gebruik de app en niet de tv box dus dan werkt het dus niet begrijp ik uit je bericht. Kan die bestelling dan worden geannuleerd? Kun jij dat doen of moet ik dit zelf doen? Ik probeer het via de app maar die werkt niet meer lijkt het. Ook tv ligt hier al een tijdje uit (Woerden) en lees dat meer mensen hier problemen mee hebben. Kun jij dit themapakket voor me annuleren en uit mijn abonnement halen. Bedankt alvast! Met vriendelijke groet, Erik

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 april 2025

Hoi Ishana,

inmiddels is de storing verholpen en kan ik zelf het abonnement stopzetten wat ik heb gedaan omdat het dan niet werkt met de tv app. Klopt het dat ik dan alleen de eerste mand betaal (ondanks dat ik er dus geen gebruik van heb kunnen maken)? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen