Ik las dat je de themapakket per dag kan instellen. Nu staat er alleen een prijs per maand bij. Kunt u dit beter uitleggen? Bijvoorbeeld als je een week entertainment pakket wil gebruiken.
Goedemiddag
Hopelijk weet je zo voldoenden?
Groetjes.
Themapakketten
Wil je altijd iets kunnen kijken dat bij jou past? Dan zijn onze themapakketten écht iets voor jou. We hebben er 4. Deze kosten maandelijks € 3,75 per stuk en je kunt ze elke DAG aan- en uitzetten.
Premium zenderpakketten
T-Mobile Thuis biedt de beste premium zenders: met FOX Sports, Ziggo Sport en Film1 wordt je totale TV-beleving compleet! De beste zenders in HD-kwaliteit. Deze extra pakketten zijn maandelijks te activeren of stop te zetten, ideaal.
Moderator edit: themapakketten, zoals Kids& Music, kun je per dag aan-/uitzetten, niet per maand. Per maand geldt alleen voor de Premium pakketten.
Staat toch echt in de instellingen bij t-mobile thuis
Je kunt het onder voorwaarden iedere dag aanzetten en uitzetten. Maar je maakt de maand periode wel af!
Antwoord van superurser
Oké bedankt voor de dui
Bij thema pakketten werkt het als volgt, voorbeeld themapakket kids en music kost per maand 3,75
stel men maakt er 14 dagen gebruik van per dag is het 0,12696774€/dag x 14 er zal dan een bedrag verrekend worden op de factuur van 1,69355€ afgerond 1,70€
Hoi,
Als je het pakket uitzet wat doet dat met je abonnement ? Is het dan zo dat als je abonnement ingegaan is in bijvoorbeeld april het uit zet in jan, dat je dan automatisch een nieuwe ingangsdatum hebt voor je abonnement? Dus lopende vanaf jan?
Hi
Heb onlangs het aantal mb's voor mijn verhoogt en ineens zie ik een andere contractdatum staan precies de dag dat ik de mb's verhoogd heb.
Jammer touwens dat je moet ervaren dat je nog een maand opzeg termijn hebt bij als je je pakket uitzet.
Hoi
Dat zou een mooie vraag zijn voor onze mobiele helden! Je vraagt deze immers in een topic in Thuis. Wellicht dat mijn collega
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.