Ik heb onlangs mijn tv abonnement opgezegd bij odido, omdat ik momenteel in het buitenland verblijf.
Ik moet echter mijn apparatuur opsturen, wat niet mogelijk is, omdat ik in het buitenland verblijf.
Nu krijg ik echter een boete omdat ik het niet heb opgestuurd. Hoe los ik dit op? Ik ben pas in augustus weer terug.
Hallo
Via mail wist je dat het binnen een maand terug moest zijn.
Kan je iemand in NL om hulp vragen?
Dat is helaas niet mogelijk.
Kan ik het abonnement niet gewoon heractiveren (liefst met terugwerkende kracht)? Dat heb ik dan liever dan dit.
Dat is helaas niet mogelijk.
Kan ik het abonnement niet gewoon heractiveren (liefst met terugwerkende kracht)? Dat heb ik dan liever dan dit.
Succes
Ik hoop dat een moderator hier snel op kan reageren. Via de chat krijg ik niemand te pakken en bellen naar een 0800 nummer vanuit waar ik zit is niet mogelijk.
Hoogstwaarschijnlijk is dat niet meer vanavond, iedereen is al naar huis.
Hopelijk krijg je morgen hulp.
Fijne avond
Hoi
- Wat mij de beste oplossing voor jou lijkt is om de boete 'gewoon’ te laten gebeuren wat je eenmalig € 90,- kost. Als je vervolgens in oktober weer terug bent in Nederland kan je de TV Box alsnog naar ons retour sturen en dan kan ik het bedrag in november volledig voor je terug laten storten. Dit betekent eigenlijk dat de € 90,- een soort borg zijn in de tussentijd. Ik kan die ‘borg’ vervolgens in november volledig voor je terug laten storten. Mocht je voor deze optie kiezen, stuur dan graag in dit topic een bericht 2 weken nadat je de TV Box retour gezonden hebt omdat er verwerkingstijd nodig is. Bewaar ook graag voor de zekerheid het verzendbewijs.
- De door jou voorgestelde optie om de opzegging van het TV Abonnement ongedaan te maken. Houd er hiermee wel rekening mee dat je in de tussentijd moet betalen voor het TV signaal zoals je dat voorheen ook deed.
Geef gerust aan welke optie jou het beste lijkt. Ik help je graag om dit zo goed als mogelijk op te lossen!
Hoi
- Wat mij de beste oplossing voor jou lijkt is om de boete 'gewoon’ te laten gebeuren wat je eenmalig € 90,- kost. Als je vervolgens in oktober weer terug bent in Nederland kan je de TV Box alsnog naar ons retour sturen en dan kan ik het bedrag in november volledig voor je terug laten storten. Dit betekent eigenlijk dat de € 90,- een soort borg zijn in de tussentijd. Ik kan die ‘borg’ vervolgens in november volledig voor je terug laten storten. Mocht je voor deze optie kiezen, stuur dan graag in dit topic een bericht 2 weken nadat je de TV Box retour gezonden hebt omdat er verwerkingstijd nodig is. Bewaar ook graag voor de zekerheid het verzendbewijs.
- De door jou voorgestelde optie om de opzegging van het TV Abonnement ongedaan te maken. Houd er hiermee wel rekening mee dat je in de tussentijd moet betalen voor het TV signaal zoals je dat voorheen ook deed.
Geef gerust aan welke optie jou het beste lijkt. Ik help je graag om dit zo goed als mogelijk op te lossen!
Hartstikke bedankt voor de reactie. Ik ga dan graag voor optie 1. Ik zal de boete betalen en zal 2 weken na het terugzenden van de tv-box hier een bericht plaatsen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.