Skip to main content

Als ik op Nick jnr terug wil kijken blijft het beeld na een paar seconden hangen. Audio loopt wel door. Dit geld voor meeredere zenders. Momenteel al zeker een week last van.

 

De tvbox amino fabrieksreset gegeven zodat ik moest inloggen met mijn klanten nummer,heeft ook niet geholpen.

 

Ps de klantenservice chat verwijst door naar telefoonnummer 0800-0092 dat momenteel niet werkt. Alsof het telefoonnummer onbereikbaar is of niet bestaat.

Hoi @Henk639258, handig dat je dit laat weten, ik help je graag om dit op te lossen! Excuus, het telefoonnummer was afgelopen weekend verminderd bereikbaar. Inmiddels kan je wel weer volledig contact leggen. Super dat je al een fabrieks reset hebt geprobeerd. Wat betreft Terug Kijken spelen er gelijk een aantal vragen bij mij op, namelijk:

  • Bij welke zenders ervaar je precies problemen?
  • Kan je ook een aantal voorbeelden geven van uitzendingen en tijden waarop dit probleem plaatsvond?
  • Live TV werkt dus wel goed?
  • Ik neem aan dat je de TV Box direct bekabeld op het modem hebt aangesloten, en niet met een omweg zoals stroomnetadapters of een eigen router/switch?

Ik ben benieuwd, hier wil ik graag voor je achteraan! 🙂


Hoi @Henk639258, handig dat je dit laat weten, ik help je graag om dit op te lossen! Excuus, het telefoonnummer was afgelopen weekend verminderd bereikbaar. Inmiddels kan je wel weer volledig contact leggen. Super dat je al een fabrieks reset hebt geprobeerd. Wat betreft Terug Kijken spelen er gelijk een aantal vragen bij mij op, namelijk:

  • Bij welke zenders ervaar je precies problemen?
  • Kan je ook een aantal voorbeelden geven van uitzendingen en tijden waarop dit probleem plaatsvond?
  • Live TV werkt dus wel goed?
  • Ik neem aan dat je de TV Box direct bekabeld op het modem hebt aangesloten, en niet met een omweg zoals stroomnetadapters of een eigen router/switch?

Ik ben benieuwd, hier wil ik graag voor je achteraan! 🙂

Alleen bij nickjunior

Tijd maakt niet uit(ochtend,middag en avond)

Live TV werkt goed

De Amino box is direct met de bijgeleverde netwerkkabel op het modem aangesloten.


Hoi @Henk639258, handig dat je dit door kan geven, super! Heb je ook nog specifieke uitzendingen waarbij je dit probleem ervaart? Ondertussen ga ik al een onderzoek voor jou (en ik vermoed je kids 😉) openen.

Ik hoop snel jullie kijkplezier terug te toveren!


Hoi @Henk639258, handig dat je dit door kan geven, super! Heb je ook nog specifieke uitzendingen waarbij je dit probleem ervaart? Ondertussen ga ik al een onderzoek voor jou (en ik vermoed je kids 😉) openen.

Ik hoop snel jullie kijkplezier terug te toveren!

Hi,

Geen specifieke uitzendingen, gebeurt bij Blaze, Santiago en de Zee, Paw Patrol. Heb inderdaad bericht gekregen dat er een ticket gestart is.


Sinds vandaag weer dezelfde problemen.


Hoi @Henk639258, zou je de tv kunnen voorzien van een powerflip? Dit doe je zo:

  • Powerflip
  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

 

Werkt het nu wel weer?


Nee.

Na stap 4 startte de tv-box niet meer op. Lampje bleef op rood staan.

Tv-box gereset met het indrukken van het kleine knopje aan de achterkant met een paperclip. Hierna opnieuw aangemeld en nu als ik terug wil kijken loopt het beeld met geluid voor een aantal seconden goed, stopt het beeld heel even en geluid loopt door en een paar seconden erna loopt het beeld wel alleen het geluid is weg.


Hi @Henk639258, bedankt voor de duidelijke informatie. Zou je mij nog iets meer informatie kunnen geven, dan kan ik het doorzetten naar onze techneuten!

 

  • Bij welke zenders ervaar je precies problemen?
  • Kan je ook een aantal voorbeelden geven van uitzendingen en tijden waarop dit probleem plaatsvond?

Elk tijdstip op de zender Nick jnr.


Hi @Henk639258, bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. We wachten hun reactie af, zodra we meer weten wordt er contact met je gezocht! 


Helaas zijn er weer afleveringen op nick jr weer niet terugekeken kunnen worden. Zelfde symptomen als dat een aflevering vandaag teruggekeken wilt worden van gisteravond en een paar seconden nadat de actie gestart is dat het beeld vast loopt.

het wordt elke keer wel weer verholpen, maar komt ook na zoveel maanden weer voor. Kan daar iets permanents voor geregeld worden dat het niet om de zoveel maanden weer terug komt? 


Hey @Henk639258, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt.

Dat is inderdaad gek, ik ben voor je gaan kijken en ik kan alles wel normaal terugkijken in de browser. Welke melding krijg je precies op de TV Box als je iets op Nick Jr wilt terugkijken? Zou je de TV Box ook nog een keer van het stroom willen halen, deze staat al 70 dagen aan.


Via de browser werkt het goed.

Via de tv box krijg ik (na default settings en reset(via instellingen en het gaatje aan de achterkant van de tv box)) dat de tweede Barbapapa van vanochtend rond 11:00uur op het Nick Jr scherm vast staat qua video(audio loopt wel door).

Via een work around krijgen we het filmpje wel werkend:

Serie starten, dan loopt de tijdsbalk vol en "spoelen" we terug naar het begin.

Verder krijgen we geen foutmelding op de tv box te zien.


Hey @Henk639258, bedankt voor deze duidelijke omschrijving.

Het gekke is is dat de techneuten beide keren geen fouten gezien hebben met de zender Nick Jr. Ik heb deze duidelijke informatie doorgezet en de vorige cases erbij vermeld. Onze techneuten zullen nog een blik werpen hierop en hopelijk kan het dan voor eens en voor altijd verholpen worden. Wellicht zit er een fout in de TV Box zelf en is dit op te lossen door een nieuwe TV Box op te sturen! Ik wacht de reactie van onze techneuten af.


Reageer