Als ik via het programma menu een kinderfilm wil terugkijken loopt deze na 3sec of vast of loopt zonder geluid. Wij betalen extra voor de kinderzenders en de kinderen hebben laatste tijd heel veel moeten missen omdat nick.jr. niet goed liep.
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.
Ik hoor graag of jij hierna een verbetering opmerkt, want ik wil dit zo snel mogelijk voor je fixen!
Hallo ik heb de powerflit zonet uitgevoerd. De tv box is rechtstreeks aangesloten op de modem. Nu gaat het geluid wel verder na een korte onderbreking maar het beeld blijft hangen.
Top dat je dit zo razendsnel kon uitvoeren
Eigenlijk allemaal. Wij wilden vandaag Peppa big terugkijken. Dan blaze en de monsterwielen dan Santiago. Dus 3 programma's geprobeerd.
Hi
Hallo, de kinderen hebben gisteren weer volop genoten van terugkijken van hun favoriete programma's. Bedankt voor het oplossen!
Yay, super fijn om te lezen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.