Bij sommige zenders werkt het terug kijken niet. Je hebt beeld, beeld en geluid blijven stil staan en stil waarna vervolgens het geluid verder gaat maar het beeld stil blijft staan. Ik heb het kast je al van de stroom gehad en opnieuw opgestart maar dit mag niet baten.
- Home
- Community overzicht
- Internet en TV
- TV
- Terugkijken werkt niet
Terugkijken werkt niet
- 13 mei 2021
- 145 reacties
- 5557 Bekeken
- is een Master Poster
- 16 reacties
Beste antwoord door Koppie74
Had gelezen dat je als het vastloopt dat je even 1 in moet drukken dan gaat hij 2 minuuut verder wel goed.
Het werkt! 😁
Moet niet mogen maar beter dat alles terugspoelen. Thx!
145 reacties
- is een Top Poster
- 13 reacties
- 14 oktober 2021
Hi
Hi
Hi
Hoi Lisa, heel teleurstellend dit. De geboden coulance is op geen enkele manier in verhouding met de ergernissen die wij de afgelopen maanden hebben gehad en nog steeds hebben. Aangezien T-Mobile niet levert wat ze contractueel beloofd hebben lijkt dit sterk op contractbreuk… Als zaken niet snel verbeteren dan ben ik z.s.m. vertrokken bij T-Mobile. Ben er klaar mee...
- Oud-Moderator
- 5725 reacties
- 14 oktober 2021
Hi
Hi
- is een nieuwe Poster
- 3 reacties
- 15 oktober 2021
Hier ook vandaag weer geen terugkijken!!! Krijg overal de melding; terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma. Dit geldt voor de tv en de app op telefoon en iPad.
- is een Top Poster
- 13 reacties
- 15 oktober 2021
Hier ook vandaag weer geen terugkijken!!! Krijg overal de melding; terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma. Dit geldt voor de tv en de app op telefoon en iPad.
Hier ook op ned 3…
- Doet lekker mee
- 2 reacties
- 15 oktober 2021
Ik heb moeite met terugkrijgen op comedy central.
Al dagen.
En de tv app voor mijn Android wil niet opstarten
- is een nieuwe Poster
- 3 reacties
- 17 oktober 2021
Dag
Ik heb voor jullie allen een opdracht gemaakt voor onze technische dienst. Zij zullen dit (als geheel) nu in onderzoek nemen en overeenkomsten opsporen. Dit is de beste manier om dit probleem boven water te krijgen. Het iljkt erop dat dit iets is wat in het netwerk zit (dus niet bij jullie individueel), maar ook lang niet bij al onze klanten ervaren wordt. Het is voor nu nog puzzelen wat er precies speelt. Bedankt voor al jullie reacties en doorlopen van stappen!
dag Sander,
ik heb nog niets verder vernomen.
ik kan ook niet meer simpel pauzeren.
Super irritant begint het te worden.
vriendelijke groeten,
laura van kessel
- is een Top Poster
- 13 reacties
- 18 oktober 2021
Hi
Hoi Lisa,
Momenteel heb ik een TV pakket van 15 EU per maand, Cloud opnemen van 5 EU per maand en een extra TV box van 5 EU per maand.
Sinds de start van mijn abonnement hebben de diensten m.b.t. het TV pakket en het Cloud opnemen niet naar behoren gewerkt. Ik zou het niet meer dan redelijk vinden dat, zolang deze diensten niet werken zoals contractueel is afgesproken, deze kosten niet in rekening worden gebracht.
Dus een compensatie van 20 EU per maand voor de maanden mei, juni, juli, augustus en september. In totaal dus 100 EU. Of een verlenging van de Pakketkorting TV (eerste 6 mnd €15 korting p.mnd) naar 12 maanden zou ook een mogelijkheid zijn.
Ik hoor graag van je.
- Oud-Moderator
- 5725 reacties
- 18 oktober 2021
Hi guys, ik deel graag een workaround met jullie die van het weekend aan het licht is gekomen! De volledige oplossing voor de issues met Terug Kijken die moet nog boven tafel komen, maar ik hoop dat de volgende stap jullie al verder op weg helpt. Door op de '1’ toets te drukken, zorg je ervoor dat er kort vooruit wordt gespoeld. Op deze manier kan de opname juist worden afgespeeld en wordt bijvoorbeeld het vastlopen verholpen. Laten jullie aan mij weten of dit heeft geholpen? Ik hoop ook dat er heel snel een oplossing komt voor het issue dat Terug Kijken bij sommige van jullie helemaal niet werkt en blijf het onderzoek goed in de gaten houden!
Hi
- is een Top Poster
- 27 reacties
- 12 november 2021
Ook hier ( sinds afgelopen week), hetzelfde probleem , zoals andere leden.
Begin gemist werkte niet meer, en Terug kijken ook niet meer. Het beeld bleef dan op zwart staan, als je 1 van deze 2 functies gebruikte..
Wij zitten op het nieuwe platform en hebben een Amino tv kastje..
Eerst hier rond gekeken naar oplossingen. 1 oplossing/ taak zag ik er niet tussen staan.. De TV box resetten. Dit heb ik vanochtend gedaan, en alles werkt weer , hoe het zou moeten werken!
Als je op het nieuwe platform zit, druk je als 1e op MENU op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ACCOUNT en dan onderaan INSTELLINGEN. Vervolgens links in het menu TV -Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV - Box . Als hij klaar is met resetten, inloggen met je klantnummer en pincode.
Hopelijk helpt dit voor andere leden, die hetzelfde probleem ervaren!
- Oud-Moderator
- 5725 reacties
- 15 november 2021
Hi
- is een nieuwe Poster
- 3 reacties
- 17 november 2021
hier wil ik graag op inhaken ook
terug kijken zuigt echt probeer nu al heel de dag aflevering van ncis op te starten van vorie week woensdag.
hij start of met stilstaand beeld en spring dan uit en zegt dat programma afgelopen is
of je krijgt gelijk error
of hij loopt stukje en spring als nog uit en zegt dat programma afgelopen is
pas nieuwe tv box al gekregen maar probleem blijft
terwijl oude systeem wel goed werkte
dus is niet bij mij in huis maar ergens onderweg dat het dus misgaat
als je nieuw systeem opstart terwijl oude goed werkte .
dan is moet het wel werken lijkt me
rian
- Oud-Moderator
- 5725 reacties
- 18 november 2021
Hi
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 19 november 2021
Hi
Tot op heden heb ik nog niets weer gehoord. Wat is inmiddels de status? Overigens lijken de problemen fors verminderd, maar nog niet 100% opgelost.
- is een nieuwe Poster
- 3 reacties
- 20 november 2021
terugkijken wat niet goed is over algemeen sbs6 veronica net 5 net9
- Oud-Moderator
- 5725 reacties
- 23 november 2021
Hi
Zouden jullie eens op de volgende manier de TV Box(en) willen resetten?
Je drukt als eerste op MENU op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ACCOUNT en dan onderaan INSTELLINGEN. Vervolgens links in het menu TV Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV Box.
Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode.
Kan jij aangeven of dit jouw probleem heeft verholpen? Ik hoop het enorm! ❤
Ik hoor heel graag bij wie dit heeft geresulteerd in een oplossing. Ik ben al super blij om te lezen dat de problemen bij jou aanzienlijk verminderd zijn
- is een nieuwe Poster
- 3 reacties
- 24 november 2021
ben nu overgezet naar nieuwe platformsysteem tot nu toe werkt dat heel goed
dus ik ben er blij mee
- Oud-Moderator
- 5725 reacties
- 25 november 2021
Yay, wat leuk om te lezen
- is een nieuwe Poster
- 4 reacties
- 19 december 2021
Helaas werkt terugkijken nog steeds niet je krijgt 2minuten beeld en geluid en ineens wordt terugkijken afgebroken, vind dit wel heel erg lastig, omdat 2 zenders tegelijk opnemen ook niet werkt jammer
- Moderator | Internet + TV
- 1968 reacties
- 20 december 2021
Hi
- is een nieuwe Poster
- 4 reacties
- 26 maart 2022
Beste mensen,
Ik kijk al een tijd Pawnstars terug op RTL7, maar sinds kort krijgen we ook de melding ‘terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma’. Zou dit programma geblokkeerd zijn, of zou dit ook te maken hebben met de bug/storing waar het in deze thread over gaat? Hoe kan ik daarachter komen?
Groeten,
Mariska
- Oud-Moderator
- 619 reacties
- 27 maart 2022
Hoi
- is een nieuwe Poster
- 4 reacties
- 27 maart 2022
Beste Ginny,
Bedankt voor je reactie. Ik heb alle drie de manieren geprobeerd, zonder succes. Wat veelzeggend was is dat er via ‘Terugkijken’ in het menu bij RTL7 helemaal geen hits kwamen. Een foto daarvan:

Enig idee hoe dat kan?
Groeten,
Thalitha
- Anonymous
- 0 reacties
- 27 maart 2022
Beste community wil even reageren op hierboven genoemde topic van

- Anonymous
- 0 reacties
- 27 maart 2022
Nog een fotopname. Nog een oproep voor community members die deze euvel hebben terugkijken op rtl 7 niet meer mogelijk door melding Terugkijken wordt niet ondersteund voor dit programma. Meld ze aub dan geeft dat meer houvast voor TMobile.

- Oud-Moderator
- 5725 reacties
- 28 maart 2022
Hi
Hi
Reageer
Gerelateerde onderwerpen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OKCookiebeleid
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
Cookie instellingen
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.