Ik kan niet meer terugkijken op mijn televisie, heb alles gereset en alle kabels eruit te halen en 30 sec wachten alles aangesloten en nog steeds werkt het niet. Dit is sinds 2 dagen zo. Wat gaat er mis!?
Bladzijde 1 / 1
Op dit moment ontvangen wij signalen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Uitzending en/of Begin Gemist. We hebben dit in onderzoek. Updates plaatsen we in dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385.
Dank jullie wel, ik kon er nl niets over terug lezen of vinden. Dan wacht ik het af.
2 dagen in onderzoek? Jullie nemen er wel de tijd voor...
De foutmelding bij het terugkijken is voor elke zender en elk programma.
"Error deze content is niet meer beschikbaar"
2 dagen in onderzoek? Jullie nemen er wel de tijd voor...
De foutmelding bij het terugkijken is voor elke zender en elk programma.
"Error deze content is niet meer beschikbaar"
Hier dezelfde melding en ook pauzeren doet het niet eens...
gisteren deed ie het even weer, en toen s’avonds ook niet meer. En idd pauzeren ook niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.