Skip to main content
Beantwoord

Terugkijken werkt enkel bij paar zenders met odido app op tv

• 17 januari 2025
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Sinds een week (nadat ik had aangekondigd dat ik wel zonder mediabox kan die nog niet was aangesloten, kan ik enkel nog terugkijken op 1,2,3 en rtl4. Andere zenders werken niet. Odido zelf tot op heden kan het probleem nog niet tackelen. Wie wel?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Karlijn L, ik ga je helpen! Ik zie dat je hierover inderdaad contact hebt gehad, en dat mijn collega je hebt willen terugbellen maar dat niet lukte. Geen zorgen, ik neem het hier gewoon over. Wel heb ik wat vragen, hier komen ze:

• Ik zie hier dat je de Mediabox wilde verwijderen maar deze wijziging uiteindelijk is geannuleerd. Je hebt dus nog wel een Mediabox in bezit. Geldt het probleem hierop, of gebruik je alleen de Odido TV app? Of op beide?
  • Gaat het om de Odido TV app, wil je de app dan eens volledig verwijderen? Helpt dit?
  • Welke foutmelding krijg je als je andere zenders wilt Terug Kijken?

Dank voor de informatie!

Bekijk origineel

5 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2025

Hi ​@Karlijn L, ik ga je helpen! Ik zie dat je hierover inderdaad contact hebt gehad, en dat mijn collega je hebt willen terugbellen maar dat niet lukte. Geen zorgen, ik neem het hier gewoon over. Wel heb ik wat vragen, hier komen ze:

• Ik zie hier dat je de Mediabox wilde verwijderen maar deze wijziging uiteindelijk is geannuleerd. Je hebt dus nog wel een Mediabox in bezit. Geldt het probleem hierop, of gebruik je alleen de Odido TV app? Of op beide?
  • Gaat het om de Odido TV app, wil je de app dan eens volledig verwijderen? Helpt dit?

Dank voor de informatie!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Dank voor de informatie!

• De mediabox heb ik nieuw in doos gelaten en is nooit geïnstalleerd. Die wilde ik terugsturen, echter een collega bij jullie gaf aan dat om terug te kijken ik 5,- in de maand moest gaan betalen en omdat de mediabox door jullie op retour was gezet, zou dit de oorzaak zijn dat ik nu niet kan terugkijken. Het lijkt me allemaal vreemd, want een andere collega geeft aan dat alleen terugkijken geen geld kost,,.
  • het probleem is enkel met de odido tv app op mijn tv. 
  • voordat ik de tv app verwijder, wil ik eerst weten hoe ik hem erna weer erop zet. Dat heb ik namelijk niet zelf geïnstalleerd. 
  • Ik krijg geen foutmelding, maar krijg gewoon een zwart beeld met een wit ronddraaiend cirkeltje. Daar kun je dan oneindig naar blijven kijken. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Karlijn L, dank voor verheldering!

• We kunnen je Mediabox gewoon verwijderen als je deze niet wilt. Ik denk dat deze collega Terug Kijken heeft verward met Cloud Opnemen. Opnemen kost namelijk € 5 per maand, maar Terug Kijken is gewoon gratis. Wil je dat ik jouw Mediabox verwijder?
  • We moeten zeker testen om de app te verwijderen, dit gaat het hoogstwaarschijnlijk oplossen. Als je de app hebt verwijderd via je televisie, kan je deze vervolgens weer downloaden via de appstore van je televisie. Ik kan je hier niet direct mee helpen want ik weet niet welke televisie je hebt, maar je hebt sowieso een app store. Als je daar Odido TV in typt, krijg je onze app te zien. Je download deze app vervolgens, net zoals je andere apps op je televisie download (zoals Netflix of Videoland).

Laat het weten!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 januari 2025

Inmiddels wilde ik tv kijken maar kom om een aanmeldscherm van Odido tv waar ik klantnummer en pincode moet invoeren. Klantnummer kan ik invoeren, pincode niet. Als je daar de toetsen wil indrukken komt er niets in beeld. 

Heb vervolgens de gehele app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas kom ik op precies zelfde uit. Ik kan niet inloggen.

Ik kan dus geen tv kijken momenteel. Proefabonnement bij een concurrent aangeschaft, maar ik wil eigenlijk gewoon Odido app benutten, immers ik heb ook een tv abonnement bij jullie afgesloten vanaf half december. Help! 

Mijn tv is in december 2024 gekocht. Nieuw Samsung model, dus daar ligt het niet aan. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 januari 2025

Imiddels gelukt om op het deel van de pincode op te voeren door op de afstandsbediening voor cijfers te kiezen. Via de cijferkeuzelijst van Odido app werkte het niet. Dus weer een app op de tv om televisie te kijken, maar probleem blijft: terugkijken kan enkel voor beperkt aantal zenders. Voor een groot deel niet mogelijk ondanks dat deze programma's wel terug te kijken zouden zijn...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen