Beantwoord

Terugkijken via TV gids op laptop gaat niet

  • 10 March 2024
  • 7 reacties
  • 57 Bekeken

Als ik via Chrome op mijn Macbook pro de Odido TV kijken pagina open kan ik bij : thuis/alle zenders de TV gids zien, maar ik kan niet in de tijd teruggaan om een programma van die avond terug te kijken. Ik kan de tijdsbalk niet verschuiven. Is daar een oplossing voor?

Overigens lukt het überhaupt niet om via Safari Odido tv te kijken.

icon

Beste antwoord door Mackeessie 11 March 2024, 14:33

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mackeessie, welkom op onze Community!

Dit zal wel moeten kunnen. Hieronder zie je een screenshot, ik heb met een blauwe accentkleur lijntjes getrokken. Bovenin zie je de dag waar je op kunt klikken en onderin zie je de schuifbalk. Met de schuifbalk ga je naar het gewenste tijdstip en bovenin klik op je de dag wanneer het programma zich afgespeeld heeft. Natuurlijk moet Terugkijken wel mogelijk zijn voor die zender, in ons Zenderoverzicht kun je zien op welke zenders je kunt terugkijken! Let op: Niet alle programma's zijn terug te kijken op een zender waar dit wel mogelijk is. Dit heeft met bepaalde rechten te maken.

 

 

Hi @Mackeessie, welkom op onze Community!

Dit zal wel moeten kunnen. Hieronder zie je een screenshot, ik heb met een blauwe accentkleur lijntjes getrokken. Bovenin zie je de dag waar je op kunt klikken en onderin zie je de schuifbalk. Met de schuifbalk ga je naar het gewenste tijdstip en bovenin klik op je de dag wanneer het programma zich afgespeeld heeft. Natuurlijk moet Terugkijken wel mogelijk zijn voor die zender, in ons Zenderoverzicht kun je zien op welke zenders je kunt terugkijken! Let op: Niet alle programma's zijn terug te kijken op een zender waar dit wel mogelijk is. Dit heeft met bepaalde rechten te maken.

 

 

 

Aha, de balk onderin had ik gemist, daarmee lukt het wel terg te gaan in de tijd.

Bedankt!

Alleen in Safari lukt het kijken niet. Wel in Chrome. Is er een instelling in Safari die het kan blokken?

Reputatie 7
Badge +9

Dat snap ik ook wel, is ook lastig te zien die balk @Mackeessie

Kun je helemaal niet kijken in Safari of niet terugkijken? Het moet werken met Safari vanaf versie 8 of hoger namelijk.

Ik heb Safari versie 17.4 dus daar ligt het niet aan. Als ik Odido tv opstart in Safari krijg ik het normale opstart scherm etc. Als ik een zender uitkies om te kijken krijg alleen een ronddraaiend pijltje toe zien en verder niets. Ik denk zelf aan een beveiligingsinstelling binnen Safari, maar ben er nog niet achter welke.

Inmiddels gebruik ik de Odido TV app voor de Macbook en dat gaat prima.

Alleen krijg ik bij het opstarten van de app de melding: "Dit apparaat is jailbroken. Dit is zeer riskant". Ik heb de officiële versie van het macOS 14.4.1. Wat moet ik met deze melding? Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 6
Badge +2

@Mackeessie Fijn dat het is gelukt! Echter is de app eigenlijk niet bedoelt om te gebruiken op een MacBook. Ik vermoed dat je daarom deze melding ontvangt. Op deze website lees je meer over Jailbreaken en wat dit inhoud: Jailbreaken: waarom, voordelen en nadelen (iculture.nl).

Reageer