Skip to main content

Wij kijken de laatste paar dagen wel is een programma terug via de Odido tv app op de iPad (laatste iPad OS versie en bijgewerkte Odido app). Dit gaat vaak goed maar helaas de laatste twee keer gaat dit mis. Er komt dan ook een foutcode op het scherm, je kunt dan niet op afspelen meer drukken dus verlaat je het programma. Wat erg jammer is dat je dan weer opnieuw het programma moet openen. Soms begint hij op de plek waar je gebleven was.. maar zo net niet en begin je weer op een plek waar hij eerder gecrashed was (bij de tweede fout start hij weer op de plek van de eerste fout…). Helaas was dit bij B&B vol liefde en kan je niet vooruitspoelen naar de plek waar je gebleven was…

Ik snap dat dit een lastig probleem is om goed te krijgen.. en misschien door te testen. Misschien iets van een pauze knop met ‘kijk later verder vanaf dit moment’ die je ook bij fouten in kunt drukken? Het voelt heel foutgevoelig om een programma nu ergens aan het einde te verlaten.

Hoi @MaxV, heel goed dat je hier melding van maakt en sorry voor de onderbreking, ik zie je graag heel snel ongeremd genieten van B&B vol liefde! Is de foutmelding tweemaal opgetreden bij dezelfde aflevering van B&B vol liefde? Welke foutmelding krijg je precies te zien? Weet je of je deze foutmelding ook krijgt via bijvoorbeeld de Mediabox, of speelt het alleen op de iPad? 

Ik ben benieuwd, met een beetje geluk kunnen we dit in de toekomst voorkomen! 🙂

Reageer