Skip to main content

Iedere keer als ik net na middernacht een programma wil terugkijken van die avond, wordt het programma van de dag dáárvoor gestart.

Bekende bug?

Hi @SmokinX, dat klinkt inderdaad wel vreemd.

Zit je dan niet toevallig in het op de verkeerde dag in de gids? Is dit op de Mediabox, via de app of webbrowser? 


Hoi @Tommie van Odido,

Via de website in Opera in de TV-gids: https://tv.odido.nl/inloggen/index.html#/live-tv/guide

Maar volgens mij had ik op het device bij de TV dezelfde ervaring. Ik kijk vaak rond 00:00 uur e.e.a. terug!

Sowieso schakelt die om 00:00 uur abrupt over naar de volgende dag. Je kunt dan onderin ook niet meer terugscrollen. Daarvoor moet je de vorige dag aanklikken bovenin. Data kloppen gewoon.
Klik je dan het programma aan, krijg je doodleuk de uitzending van de dag dáárvoor.

Probeer het allemaal eens uit! Benieuwd of iedereen dat heeft.

groet, Peter


Zelf vandaag weer: dit is de avondshow van woensdag 25 september???


Kan je hier toevallig screenshots van maken @SmokinX? Dan krijg ik een beter beeld van wat je bedoeld. 


Bij het maken van de screenshots kom ik erachter waar het waarschijnlijk misgaat: ontzettend onduidelijke en onprettige bediening en UX bij overgang van 00:00 uur.

Je ziet in eerste instantie niets in gids van na 00:00 uur.

Na 00:00 uur kun je niet meer terug scrollen.

Klik je dan op de vorige dag, dan begint die weergave op 00:00 uur van de vorige dag. Zie je daar een herhaling van de Avondshow staan dan denk je die te moeten hebben en zit je naar de Avondshow van twee dagen geleden te kijken. Vandaar mijn verwarring.

Bijgaand wat screenshots om het wat meer plastisch te maken.

Programma vóór 00 uur, waarom zie ik rest niet?

Waarom kan ik niet gewoon een beetje terug scrollen?
na een klik op vorige dag boven in de balk

ik ben nu helemaal terug naar 00 uur van vorige dag. Niet bij programma van net voor 00 uur. Verwarrend.


Ah ik zie het inderdaad @SmokinX, op dit moment is dit working as intended. Ik weet ook dat we nog geen aanpassingen zullen brengen aan de webversie, dit kan nog lang duren voordat die weer op de schop gaat.  


Reageer