Skip to main content

Is het bekend waarom je via de STB het programma ‘Opsporing Verzocht’ niet meer terug kunt kijken na de laatste update van het kastje?

Voorheen was dit geen probleem en via andere kanalen wordt het nog wel aangeboden.

Graag uw reactie.

Hi @tnecniV, ook met de nieuwe update zou je dit programma moeten kunnen opnemen! Ik wil graag voor je onderzoeken wat hier de reden voor is. Komt dit alleen voor bij ‘Opsporing Verzocht’ of lukt het ook niet meer om andere programma's op NPO 2 op te nemen? Verder ben ik heel benieuwd wanneer je de update ontvangen hebt en welke melding je krijgt als je dit programma probeert op te nemen. Met deze informatie kan ik gelijk voor je aan de slag gaan! 


Hi @tnecniV, ook met de nieuwe update zou je dit programma moeten kunnen opnemen! Ik wil graag voor je onderzoeken wat hier de reden voor is. Komt dit alleen voor bij ‘Opsporing Verzocht’ of lukt het ook niet meer om andere programma's op NPO 2 op te nemen? Verder ben ik heel benieuwd wanneer je de update ontvangen hebt en welke melding je krijgt als je dit programma probeert op te nemen. Met deze informatie kan ik gelijk voor je aan de slag gaan! 

Het gaat niet om het opnemen, maar het later terugkijken via de tv gids. Andere programma's geven geen foutmelding, maar Opsporing Verzocht al vier weken achter elkaar (zelfs 15 min na de uitzending al!).

Ik denk dat dit een fout is, maar uiteraard kan ik dat niet zelf oplossen.

De melding is letterlijk: "Terug Kijken wordt niet ondersteund voor dit programma.” (en dit zijn geen typefouten van mij helaas)

Deze vraag ook al via FB bij zowel TMobile als AVROTROS gesteld, maar die halen in mijn ogen vooral de schouders op 🤷🏻‍♂️


Thanks @tnecniV! Ik heb nog één vraag, dan zet ik het (en de typefout) door naar de technische dienst. Zou je eens kunnen testen of je dezelfde foutmelding via TV Anywhere ook krijgt? Of werkt het hier wel? Het zou top zijn als we dit kunnen uitsluiten, of ik dit kan toevoegen aan het onderzoek. Je kunt de app gebruiken of de desktopversie. Dankjewel!


De laatste uitzending is nu (2023-05-25 12:15) niet beschikbaar in TV Anywhere. De weken hiervoor waren de andere uitzendingen dat volgens mij wel.


Hoi @tnecniV, volgens mij komt de uitzending pas beschikbaar voor Terug Kijken in TV Anywhere zodra het hele programma minstens tien minuten onderweg is. Als je tijdens het programma bijvoorbeeld de start of eerste paar minuten gemist hebt, kun je het beste Begin Gemist gebruiken. Ik zie de aflevering van 25 mei ook nog niet op NPO Start staan of was er toen wellicht geen aflevering en doel je op die van de dag ervoor (24 mei)? Sorry het is onbedoeld verwarrend zo en ik wil wel dat de specialisten precies zien waar het misgaat!


@tnecniV Opsporing Verzocht is om juridische redenen niet beschikbaar voor terugkijken. Zodra een dader herkend is, mag deze niet meer getoond worden. Losse zaken kun je terugkijken via de site. Omdat het niet mogelijk is om delen van een uitzending te blokkeren wordt het hele programma geblokkeerd. Je kunt het wel opnemen en dan blijft het gewoon beschikbaar.


Reageer