Ik heb altijd alle series op BBC First (hier gaat het bij mij voornamelijk om) terug kunnen kijken. Op een gegeven ogenblik kon ik 1 specifieke serie die ik volgde niet meer terug kijken en daar een topscorer begonnen. Inmiddels zo goed als geen enkele serie meer!
Ik betaal mijn abonnement met inbegrip van terugkijken. BBC First hoort daar ook bij, dit was altijd mogelijk.
T-Mobile komt zijn contract niet na. Ik lees ook heel veel klachten van andere mensen. Er worden maar allerlei veranderingen doorgevoerd die uiteinde ten nadele van de abonnee zijn. Als mogelijke oplossing wordt voorgesteld de hele boel te resetten, stekkers eruit, stekkers er in en alles weer opstarten. En wij maar betalen.
Ik stel T-mobile voor om:
1. Zelf maar eens alles te gaan resetten zodanig dat wij, abonnees, tevreden tv kunnen kijken.
2. Zichzelf op te doeken.
3. De tarieven flink te verlagen.
Wordt hier niks aan gedaan stel ik alle abonnees voor over te stappen naar een ander.