Skip to main content

Ik heb altijd alle series op BBC First (hier gaat het bij mij voornamelijk om) terug kunnen kijken. Op een gegeven ogenblik kon ik 1 specifieke serie die ik volgde niet meer terug kijken en daar een topscorer begonnen.  Inmiddels zo goed als geen enkele serie meer!

Ik betaal mijn abonnement met inbegrip van terugkijken. BBC First hoort daar ook bij, dit was altijd mogelijk. 

T-Mobile komt zijn contract niet na. Ik lees ook heel veel klachten van andere mensen. Er worden maar allerlei veranderingen doorgevoerd die uiteinde ten nadele van de abonnee zijn. Als mogelijke oplossing wordt voorgesteld de hele boel te resetten, stekkers eruit, stekkers er in en alles weer opstarten. En wij maar betalen.

Ik stel T-mobile voor om:

1. Zelf maar eens alles te gaan resetten zodanig dat wij, abonnees, tevreden tv kunnen kijken.

2. Zichzelf op te doeken.

3. De tarieven flink te verlagen.

Wordt hier niks aan gedaan stel ik alle abonnees voor over te stappen naar een ander.

 

Hoi @Erna59 ik heb zojuist ook op jouw andere comment gereageerd in een ander topic. Ik zal het antwoord hier met jou delen:

“Gek genoeg zie ik in het zenderoverzicht terug dat het niet mogelijk moet zijn voor deze zender om terug te kijken: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis. Of dit recent is aangepast, durf ik niet te zeggen. Ik heb het in ieder geval gemeld bij onze tv-specialisten zodat zij dit kunnen uitzoeken en hopelijk is het snel weer mogelijk!”

Het wordt door onze tv-specialisten verder uitgezocht, maar vermoedelijk ligt dit aan BBC first zelf. Meer informatie hierover vind je in dit topic: BBC first terugkijken | T-Mobile Community.


Reageer