Skip to main content

Op verschillende zenders (bijvoorbeeld Comedy Central) klopt de TV gids niet. En als je kiest voor Terugkijken, kom je vaak òf in een ander programma terecht, òf midden in de reclame. En omdat je dan niet door mag spoelen, moet je de reclame kijken. En er daarna dan vaak achter komen dat je niet eens aan het begin van je programma bent, maar er midden in. Of, erger nog, dat het helemaal niet het programma is wat je wilde zien! Dit is nu al een tijd zo, wanneer wordt het eens recht getrokken? Hiervoor was het terugkijken helemaal top!

Hi @Yvonne Eva, super goed dat je dit laat weten! Ik heb dit direct doorgespeeld naar één van onze tv-specialisten, zodat dit zo snel mogelijk rechtgetrokken kan worden. Kun je de andere zenders waar dit zich voordoet ook melden? Dan zorg ik dat het ook hier weer kloppend wordt, zodat je weer zonder problemen tv kunt kijken. 


Hi @Yvonne Eva, ik wil je graag laten weten dat het issue voor Comedy Central is doorgezet naar onze IT-afdeling! Mijn collega's gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak. Als je ook nog op mijn bovenste vraag terug kunt komen, dan zorg ik dat dit ook voor de andere zenders wordt aangepakt. 


Ook op NGC klopt de tv gids niet, zelf denk dat het probleem ontstaan is bij de overgang naar de wintertijd omdat juist vanaf die dag het is ontstaan.

Dit geldt met name bij terugkijken via de tv gids, ik gebruik geen opnemen in de cloud


Hi @Yvonne Eva, goed nieuws: dit probleem is verholpen! 😁 Ervaar je dit zelf ook weer? Ik hoor het graag van je.

Hi @BeMu, heel goed dat je dit aanstipt! Ik ben dit meteen gaan testen, maar bij mij lijkt het wel goed te staan voor National Geographic. Kun je voorbeelden noemen van programma's die niet goed stonden? Dan kan ik met deze informatie aankloppen bij onze tv-specialisten. 


Reageer