Skip to main content

 Sinds een tijdje werkt terugkijken van Friends op Comedey Central niet meer. Er staat dan ‘Terugkijken kan niet bij dit programma’. Hiervoor werkte dit altijd. Is er iets veranderd? Zou dit programma terug te kijken moeten zijn, zoals eerst? Zie het screenshot hieronder: 

 

Hi @LoekVe, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over! Of je een bepaald programma wel of niet kan terugkijken wordt bepaald door de zender. Zij kunnen de toestemming hiervoor intrekken waardoor je van de ene op de andere dag een bepaald programma niet meer kan terugkijken. Als het nog wel mogelijk is om andere programma's terug te kijken op deze zender, dan is er echt sprake van dat we deze toestemming niet meer hebben. Mocht je geen enkel programma meer kunnen terugkijken op Comedy Central wil je me dit dan laten weten? Dan zoek ik dit voor je uit! 


Bedankt Nora. Kunnen jullie bevestigen dat die toestemming dan specifiek voor Friends inderdaad is ingetrokken? En dat de overige programma's op die zender nog wel zouden moeten werken? 


Hoi @Nora van Odido Kunnen jullie bevestigen dat die toestemming dan specifiek voor Friends inderdaad is ingetrokken? En dat de overige programma's op die zender nog wel zouden moeten werken? 


@LoekVe Ik snap dat je dit graag zeker wilt weten, maar ik durf hier geen antwoord op te geven. Dit ligt echt bij het netwerk, wellicht dat je met jouw vraag bij Comedy Central terecht kan?


Reageer