Skip to main content

Helaas moet ik melden dat het eenvoudig iets terug kijken er niet beter op is geworden. Echt niet! Om iets van vijf, zes dagen terug te vinden moet je wel heel vaak op de pijltjes van je afstandsbediening drukken. En wanneer je iets terug kijkt van zes dagen terug en je wilt daarna het volgende programma zien van zes dagen terug begint het gedruk op de afstandsbediening overnieuw! Erg frustrerend!!! Het vorige systeem was veel beter qua zoeken (alleen qua ZOEKEN!). Daar kon je toen kiezen: de zender, de dag, beginletter enz.

Ook begint een programma soms te laat bij het terug kijken of stopt het te vroeg en heel af en toe stop een programma midden in "de uitzending". Ook erg frustrerend!

Ik hoop dat T mobile hier snel iets aan veranderd. Want daarvoor betalen we uiteindelijk iedere maand dus te veel.

Hoi @Kamphuis, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat bedoel je precies met “Het vorige systeem was veel beter”? Ik zie dat je in bezit bent van twee TV Boxen, de Entone Amulet en de Amino Aria, deze zijn echter nog niet overgezet naar ons nieuwe TV Platform. Dit kan ik voor in gang zetten alleen heb ik hier wel akkoord nodig. Lees dit artikel goed door: 

 

 

Dan weet je precies wat er gaat veranderen en of ik dat voor je in orde kan maken! Het overzetten duurt maximaal 14 dagen, je ontvangt een bericht als de overgang plaats zult vinden. Hoor graag van je terug!😎


Hallo Tommie,

Wat fijn dat je zo snel reageert.

Met "het oude" bedoel ik: menu, gemist. Daar kon ik kiezen uit: NPO, SBS6, Veronica, NET5 en SBS9. Wanneer we daar nu kijken wordt er aangegeven dat PROGRAMMA GEMIST IS GESTOPT. Gebruik nu de TV gids.......  En dat die ik dus al een hele tijd, maar zoals beschreven is dat er frustrerend.

En wat betreft het overzetten naar het "nieuwe" systeem.........wanneer dit dus handiger en eenvoudiger werkt én de kosten voor ons niet hoger worden heb je mijn toestemming!

Wel erg jammer dat wanneer ik mijn beklag doe, er een "oplossing" blijkt te zijn. Dus wanneer ik niets had gezegd moesten we nog een tijd wachten voordat we over zouden gaan naar het "nieuwe"? 

 

Groetjes


Hi @Kamphuis, bedoel je het verschil tussen de twee TV Boxen met “het oude”? 

 

Om antwoord te geven op je vragen:  

Wanneer dit dus handiger en eenvoudiger werkt én de kosten voor ons niet hoger worden heb je mijn toestemming.

De interface van de Entone Amulet blijft als het goed is het zelfde, de Amino Aria zitten wel degelijke veranderingen in. Dit is kosteloos, je zou wel eventueel kunnen kiezen voor Cloud Opnemen voor de Amino Aria, dit kost € 5,- per maand. Uitleg hierover staat ook in het vorige genoemde topic.

 

Wanneer ik niets had gezegd moesten we nog een tijd wachten voordat we over zouden gaan naar het "nieuwe"?

We zijn momenteel bezig om al onze klanten om te zetten naar het nieuwe platform, dit is nog een “kleine” groep. Uiteindelijk kwam jij ook aan de beurt! Nu kan ik het wel sneller voor je realiseren. Het enige wat ik nodig heb is een GO!

 

 


Dan laat voorlopig alles maar bij het oude want het ongemak wat ik ervaar is juist met de Entone Amulet! Deze is gekoppeld aan onze tv welke we dagelijks gebruiken.

Helaas...........Geen oplossing dus.


@Kamphuis wat ik ook voor je kan doen is de Entone Amulet omwisselen naar de Amino Aria. Dan zul je alleen wel gebruik moeten maken van Cloud Opnemen als je zou willen opnemen.


Maar ik gebruik al Cloud Opnemen via de Entone Amulet. Dus die 5 euro extra vervalt. Gewoon de Entone omwisselen voor de Amino Aria is prima.


@Kamphuis Bedoel je met vaak op de pijltjes moeten drukken dat je door alle programma's in de gids moet bladeren om bij het programma te komen dat je wilt kijken? Dat kan sneller. Als je op de groene knop van de afstandsbediening drukt, ga je in één keer een hele dag terug. (Als je op de gele knop drukt, ga je juist een dag vooruit.) Dan hoef je alleen binnen die dag nog naar het juiste tijdstip te gaan om het programma terug te kijken.


@TMTV Dat ga ik uit proberen! Wel vreemd dat ik dat antwoord niet van T Mobile krijg! Je verwacht van een bedrijf dat wanneer er iets veranderd dat je daar bericht van krijgt én een duidelijke handleiding. Helaas, is dit bij mij in ieder geval niet gebeurd. 

Dank voor het meedenken en reageren!


@Kamphuis heeft het geholpen wat @TMTV heeft verteld? Wil je als nog dat ik de TV Box omruil?


@Tommie Het advies van @TMTV helpt inderdaad! Ruil de box maar niet om. 

Iedereen bedankt voor jullie tijd en inzet.


Reageer