Skip to main content

Ik heb in de woonkamer, mijn Samsung frame TV bedraad aangesloten op internet en gebruik de t mobile app om tv te kijken. 

Ik heb op de slaapkamer een oudere samsung TV, met een chromecast, draadloos aangesloten en kijk met de t mobile app.

Op de Samsung frame kan ik alleen npo 1,2 en 3 terugkijken.

Op de sl kamer, met de chromecast, lukt terugkijken op alle zenders.

Samsung frame is reeds geüpdate.

Waarom kan ik op mijn Samsung frame, smart tv alleen npo1,2 en 3 terugkijken.

Alvast bedankt voor meedenken en hopelijk voor de oplossing.

Hi @case2, welkom op onze Community!

Dit zou inderdaad gewoon moeten werken. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Werkt het hierna nog niet, laat het hier dan weten. Dan zal ik er dieper in duiken! Talk soon. 


Hallo Tommie,

De t mobile app had ik al enkele keren verwijderd en opnieuw opgezocht en geïnstalleerd.

Zowel bedraad als draadloos kan ik npo 1,2 en 3 terugkijken. Andere zenders lukt nog steeds niet.

Samsung tv gereset en opnieuw geïnstalleerd.

Mijn internet snelheid is bedraad meer dan 400mb/sec.

Heb de tv rechtstreeks met draad met router/modem verbonden maar het blijft hetzelfde.

Terugkijken blijft onmogelijk (behalve npo1,2 en 3)

Trouwens mijn opnames kan ik ook niet meer bekijken. Was eerder wel zo.

Wat is er aan de hand. 


Hi @case2, bedankt voor de duidelijke informatie!

Ik heb dit doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan hier een blik op werpen en hopelijk hebben zij de oplossing. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht. To be continued!


Hallo Tommie,

Al iets bekend over het terugkijkprobleem en het afspelen van mijn opgenomen programma’s?

Met de chromecast nog steeds probleemloos. Met de Samsung the frame blijft het hetzelfde. 
hoop dat het wordt opgelost!

groeten,

Hans


Hoi @case2, ik heb het meteen nagekeken! Mijn collega's vragen om concrete voorbeelden van de opnames die je niet kunt bekijken. Wil je de naam van het programma, de zender en tijd doorgeven? Groetjes, Ishana


Probleem is dat een aantal funkties soms niet werken. 
-De programmagids opent soms niet (blijft rondjes draaien)

-Ook de opgenomen films/programma’s starten soms niet op.

-bij terugkijken soms starten programma’s niet op . 

lijkt alsof hij de gegevens niet kan downloaden

tv ook al een keer naar fabrieksinstellingen teruggezet en helemaal terug opgestart  

Hoop nog steeds dat het wordt opgelost

groeten


Hi @case2, bedankt voor je reactie.

Om dit met zoveel mogelijk informatie door te zetten hoor ik graag over welke programma's en opgenomen content het gaat en op welke tijdstippen je deze wilt bekijken. Graag ontvang ik exacte namen van de zenders, het programma en het tijdstip waarop je dit probeert te kijken. Talk soon. 


Ik kan alleen maar herhalen wat ik al eerder schreef. Programmaoverzicht kan soms wel, soms niet worden weergegeven Opgenomen films kunnen dan  wel dan weer niet worden opgestart. 
Het lijkt of de gegevens de ene keer wel en de andere keer niet kunnen worden geladen. 
Na ingedrukt houden van de “terugknop” en daarmee dus uitloggen uit de t-mobile app , en daarna weer de app opstarten lukt het soms wel. 
Met de chromecast probleemloos. 
Het lijkt wel of de samsung tv het niet aankan soms. 
 


@case2 bedankt voor je reactie.

Ik zet dit graag door naar onze techneuten. Zou je hier een filmpje van kunnen maken en vervolgens hier delen? Zo krijgen wij een beter beeld van de situatie!


Goedenavond, 

 

Zojuist hetzelfde probleem bij onze nieuwe frame tv. Ook hier de tmobile app geïnstalleerd. Ik kan geen enkele content terugkijken, zelfs geen programma's van vanmiddag. Hij blijft even laden met zwart scherm maar vervolgens laadt hij de content niet en blijft het een zwart scherm. 


Hey @Stephan212, welkom op onze Community!

Dit is een bekend issue bij de Samsung tv app. Echter kunnen we wel het een en ander nog testen om te kijken of je dan wel kunt terugkijken. Ik zie namelijk dat je veel eigen apparatuur hebt aangesloten en dat je een eigen router/switch aangesloten hebt. Zou je alleen de Zyxel kunnen aansluiten en vervolgens je tv bekabeld op de Zyxel kunnen aansluiten en dan testen of je daarna wel terug kunt kijken? Werkt dit ook niet, dan kun je de TV Box gebruiken als work-around. Deze werkt wel goed in combinatie met een Samsung tv. We zijn op de hoogte van het issue en we werken er hard aan om dit op te lossen.  


Reageer