Beantwoord

Terug naar de oude TV-Anywhere website!

  • 29 September 2020
  • 27 reacties
  • 2385 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

27 reacties

T-Mobile Deze zogenaamde geweldige vernieuwing is echt een domper en dat er veel mensen gefrustreerd hierover zijn lijkt mij heel normaal. Het neemt het feit niet weg dat deze klachten wel degelijk reëel zijn. Alle klachten die hierboven beschreven staan ervaar ik zelf ook en frustreert ook mij. De beste oplossing voor nu is het terugschakelen naar de oude versie en deze nieuwe versie eerst volledig doortesten! Stel een aparte testgroep in en zet de boel pas live wanneer alles goed werkt. 

Oh ja wanneer Netflix de inspiratie kun je beter eerst eens goed nadenken of je dat wel moet willen. Zo ja dan eerst even de programmeurs op cursus sturen.

Reputatie 7
Badge +16

Hi all,

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen in dit topic. Heb je feedback over T-Mobile TV? Dat topic vind je hier.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue al vermeld in het topic? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!