Skip to main content

Het terug kijken is veranderd. Je kan ook de reclame niet meer doorspoelen en ik kan veel niet meer terug vinden wat ik altijd terug keek. Waarom is dit veranderd? Want ik baal hier echt van. Ik moet dit jaar meer gaan betalen terwijl de service achter uit is gegaan. Ik dacht dat ze afspraken hadden met tv zenders over dat terug kijken. Ook ben ik hier niet op de hoogte van gebracht.

Hoi @daadje ,

Goed dat je het bij ons navraagt! We hebben alle informatie gebundeld en in dit topic geplaatst (link is klikbaar). Je kan zeker wel Terug Kijken, maar is door de veranderingen aan de kant van Talpa nu ietsje anders. Heb je vragen, laat het dan vooral weten. We zitten voor je klaar!


Weet iemand intussen een tip om een programma dat je wilt terugkijken - bijvoorbeeld van vijf dagen eerder ….SNEL te kunnen vinden? In plaats van minutenlang met het pijltje de programma's en dagen te moeten doorzoeken? Wat irritant!!!


Hi @Annajannigje,

Je bumpt een topic van meer dan een jaar oud. Dat is in strijd met onze huisregel: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Mocht je je vraag in een nieuw aangemaakt topic willen stellen, dan pakken wij het met liefde voor je op. 


Reageer