Hoi @Rachid54321, goed dat je dit aangeeft! Heb je de tv al eens helemaal opnieuw opgestart? Ook ben ik benieuwd of je verschil merkt met het bekabeld internet op de tv. Mocht je het kunnen testen met een ander wifinetwerk (bijvoorbeeld van de buren) zou dit nog fijner zijn! Groetjes, Ishana
@Ishana van Odido we hebben de tv al een keer helemaal opnieuw opgestart. Bekabeld internet hebben we nog niet geprobeerd. Hoe werkt dat precies?
@Rachid54321 In de uitleg video “Mijn Odido aansluiten?” laten we precies zien hoe je dit kunt doen. Je vind de video op onze website: Alle video's over Odido | Odido.
Laat je het mij weten als nog vragen hebt? Ik help je graag!
@Teresa van Odido Bekabeld internet gaat helaas niet werken aangezien we dan een kabel van de tv door het huis naar het modem hebben lopen. We hebben het getest met een ander netwerk en daarmee werkte het wel.
Hi @Rachid54321, ik ben ook eens grondig gaan kijken naar je netwerk en je televisie. Het valt me op dat je televisie alleen de 2,4 GHz band ondersteund en ik gok dat je daarom de verbindings issue's ervaart. Nu zie ik dat je ook een wifipunt in bezit hebt, hierdoor kun je de banden niet splitsen omdat het wifipunt dan niet werkt.
Ik wil je vragen om het wifipunt eens los te koppelen, de 2,4 en 5 GHz band te scheiden en om dan je televisie te testen of hij een stabiele verbinding krijgt. Anders moet ik je toch aanraden om de televisie bekabeld aan te sluiten.