Sinds gisterochterd glasvezelabonnement. Na activering hiervan heb ik constant een “live-ondertiteling” meelopen op alle zenders. Hoe krijg ik deze “live-ondertiteling” van het scherm. Er is wel een oplossing gemeld, maar deze werkt niet bij mij. Tevens de modem opnieuw opgestart. Probleem blijft bestaan.
Hallo
Dit is de instelling bij mij. zie foto:
Dit bereik je via de knop menu → account → instellingen → audio en ondertiteling.
Je kunt ook nog de optie geen kiezen bij zender ondertiteling.
Wil je laten weten of dit de oplossing is?
Sinds gisterochterd glasvezelabonnement. Na activering hiervan heb ik constant een “live-ondertiteling” meelopen op alle zenders. Hoe krijg ik deze “live-ondertiteling” van het scherm. Er is wel een oplossing gemeld, maar deze werkt niet bij mij. Tevens de modem opnieuw opgestart. Probleem blijft bestaan.
Hallo Soepkip67, Het beeld van de foto heb ik geprobeerd te vinden, maar ik krijg het beeld niet op mijn TV. Mijn televisie is ca 10 jaar oud. Dus via de beschrijving, Dus als ik bovenstaand vindt, ben ik geholpen, maar ik weet niet waar ik moet zoeken. Modem opnieuw opgestart andere poort geprobeerd niets. Probleem blijft bestaan
Ik ben door het menu van mijn televisie gegaan en hier staat de instelling ondertiteling uit.
Het probleem is opgelost via de klantenservice. In het menu van de TV-BOX (Entone 510) ga je naar instellingen-Video en audio-ondertiteling (Hier dient de instelling op geen te staan ipv engels of nederlands
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.