Skip to main content

Hoi,

 

Sinds wij allerlei updates hebben gehad loopt de televisie kastje meerdere keren per dag vast. 

 

De meeste keren helpt om stekker eruit te doen en er weer opnieuw in. Maar dit ervaren wij als enorm vervelend om dit elke dag te doen.

 

Wat kunnen wij doen?

 

Hoi @Jessica0704, fijn dat je dit meldt, ik los dit graag snel en daadkrachtig voor je op! 😃 Ik zie dat je nog gebruik maakt van een oud model TV Box. Daarom ga ik ervoor zorgen dat er snel een modernere en snellere TV Box jouw kant op komt zodat je weer zorgeloos en ongeremd van je TV kan genieten. Je ontvangt snel meer informatie van mij over de nieuwe TV Box per email.

Daarnaast viel het mij op dat je nog gebruik maakt van 200 Mbit/s internet. Inmiddels hebben wij hogere snelheden geïntroduceerd tegen lagere prijzen. Omdat wij 200 Mbit/s niet meer aanbieden kan ik je niet zomaar overzetten, maar ik wil je wel heel graag aanraden om een kijkje te nemen in je Mijn Odido account voor de nieuwe opties: Wijzig je internetsnelheid. Zo ben je per maand goedkoper uit en dat tegen een nóg hogere internetsnelheid.

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met de nieuwe TV Box en je goedkopere, snellere abonnement! 😊


Reageer