Skip to main content

de tekstgrootte van de gids is zo klein op mijn nieuwe mediaboxen dat we het niet kunnen lezen , als dit niet snel opgelost wordt stap ik terug over naar ziggo , want ik moet toch een gids hebben…...

@glasfrankie Het is mogelijk om de tekstgrootte van de Mediabox zelf aan te passen in de instellingen. Echter is het niet mogelijk om de tekstgrootte van de TV gids zelf aan te passen. 


@glasfrankie Het is mogelijk om de tekstgrootte van de Mediabox zelf aan te passen in de instellingen. Echter is het niet mogelijk om de tekstgrootte van de TV gids zelf aan te passen. 

kortom : weer overstappen naar een andere provider omdat jullie niet in staat zijn de lettergrootte aan te passen ? op iedere website die je zelf maakt is alles aan te passen , ook zoiets , het gaat om de wil er even tijd in te steken , en blijkbaar is er die niet van jullie kant , echt jammer , ik heb alles via jullie , maar zal nu toch maar weer rond gaan kijken 


Als ik dit zelf voor je had kunnen aanpassen, had ik dat natuurlijk graag voor je gedaan. Echter is deze mogelijkheid er op dit moment niet. 

Je kunt dit idee altijd opperen op onze Wensen & Suggesties pagina. Op die manier kunnen we altijd met je meekijken naar de mogelijkheden om dit later te implementeren. 


@glasfrankie zou je kunnen aangeven welke delen van de tv-gids niet goed leesbaar zijn voor jou? Gaat dit bijvoorbeeld alleen om de beschrijving van het programma onderaan de gids? 


@glasfrankie zou je kunnen aangeven welke delen van de tv-gids niet goed leesbaar zijn voor jou? Gaat dit bijvoorbeeld alleen om de beschrijving van het programma onderaan de gids? 

het gaat om de letters in de gids , dus simpel gezegd de letters van de programma’s die op tv komen 


Reageer