Skip to main content

De tekst/icons van de zenders (bv rtl4, NOS staan links bovenin het beeld van de TV.
Deze blijven continue zichtbaar, zie voorbeelden
Dat kan leiden tot het inbranden van het beeldscherm.
Kan ik deze tekst/icons uitzetten

 

Hi @R Verhoef, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over; Foto 1, aan dit scherm wordt nog gewerkt maar heeft geen hoge prio. Ik kan me heugen dat na een tijdje het Odido logo verschijnt en door het scherm heen beweegt. Is dit nog steeds zo of niet?

Foto 2; Dit is niet mogelijk. Dit zijn de logo's van de zender, maar geen zorgen, een programma duurt nooit lang genoeg om een inbranding te krijgen. Bij een reclame verdwijnen de logo's. Tegenwoordig zijn de tv's ook wel een stuk beter bestand tegen inbrandingen.


Beste Tommie,

Bedankt voor je snelle reactie.
De logo bij foto 1 beweegt niet.
We hebben overdag vaak langdurig een radiozender aan
Ondanks dat het inbranden van het scherm tegenwoordig beperkt is , geeft het ons geen goed gevoel !


Hoi @R Verhoef, ik begrijp je reactie volkomen! Dit is inmiddels al doorgezet en hier wordt aan gewerkt. Zodra we meer informatie hebben, zul je het horen! Groetjes, Ishana


Hoi @R Verhoef, ik begrijp je reactie volkomen! Dit is inmiddels al doorgezet en hier wordt aan gewerkt. Zodra we meer informatie hebben, zul je het horen! Groetjes, Ishana

 

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie en fijn dat er aan gewerkt wordt


Reageer